I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nattens Klubb Drifter...

Övrig musik - Reggae & Dancehall

   

2008-10-11 04:28

Nattens Klubb Drifter...

Kom hem från Klubb Drifter för ett tag sen, riktigt lyckad fest tror det kom över 200 pers iallafall. Hände en del roliga saker som jag måste dela med mej av iallafall..

23:00 Stog och jugglade lite warm up roots när det kommer fram 2 st killar och frågar om jag inte har nå techno? nej detta är en reggaeklubb sa jag. - jaha ?

00:00 Wonderful Life kliver på scenen, Lovande nystartat band från Borlänge.

00:50 Jag står och spelar lite Pressure - Never fall, Ghetto Life, Your Love..
Då kommer det fram en tjej och skriker i mitt ansikte att jag spelar värdelös reggae.
- Har du inge Martin Jondo?? Matisyahu?? Kymanian Marley?? Spela nått som man kan sjunga med i, One more reggae for the road!
Återigen skriker hon åt mej att jag har värdelös musik.
Men jag spelade iaf "Bill Lovelady - One more Reggae for the road" senare.

01:00 Ännu en techno kille kommer fram o frågar.

01:10 En kille kommer fram och frågar om jag har en penna på mej? tyvärr..
3 min senare, kommer han fram med ett barkvitto skrivet på baksidan:

Alpha Blondie
Gregory Isaacs
Rumours
+ nått mer..
och ser något frågande ut.

01:30 Full kille kommer fram till mej, visar mej sin mobil och nått som ser ut som ett sms, där står det: Har du world jam riddim? om du har det så ge mej micken.

Still, Stor upp till alla som kom till festen. Fortsätt kom fram och önska låtar! (inte techno)
Det är för er som vi finns här.

Fick mkt forwards för Perfect's låtar: Unlock, Love is what we need, Ganja Spliff, Giddimani Questions. Avslutade kvällen med ett Burro Banton medley, även det var uppskattat.

Jag älskar Borlänge / Papa Phantom

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.