R.I.P. Erik Alexandersson 821228-090116

Övrig musik - Reggae & Dancehall

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
R.I.P.

Jag är chockad. Hörde det i går och kan inte fatta... Mina tankar är med Partillo med familj.
Baktaktservice Levererar...<br>
rip
rakt av kung
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tankar går till vänner och familj, riktigt tråkigt. RIP.
 www.rapperkingchris.se
Du kommer alltid att finnas runt oss,bland oss,i oss...du kommer aldrig att dö Erik....Saknaden av dej är stor...
Vill bjuda på mer video med Jr Eric.

dom kan aldrig tona ner våran reggaeprofil..

Vila i frid.

Som jag skrev på Skawars, tomt utan dig, kompis. Alltid en inspirationsfontän.

Tack, Tippa, för de fina filmklippen. En slags tröst i alltihopa är att all musik och annat som Erik har lämnat efter sig på sätt och vis gör honom odödlig.
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace". Bush har visst läst Orwells "1984".
En Reggaeprofil har gått ur tiden. Tankar till vänner och familj.

Vila i frid Erik
Vilken grym tragedi. Så många av våra unga män går bort alldeles för tidigt. Det får oss att inse hur förgängligt livet är och förhoppningsvis får det oss som lever kvar att ta vara på våra liv på ett bättre sätt. Man är aldrig lovad morgondagen.

Eric, du finns i våra hjärtan och din musik gör att vi kommer att minnas dig för evigt. Våra tankar och kondoleanser går till din bror och mamma, samt övrig familj och vänner. Vi önskar er styrka i sorgen.
Dubchild
www.reggaetravel.se ~ www.reggaeforum.se ~ www.pezdorado.com
Vila i frid Erik
R.I.P
http://boomwahdis.blogspot.com
Mycket tråkigt att höra detta!! Suger fett...!!
En mkt ödmjuk och trevlig samt en av sveriges bästa DJ...

Respect!
/Rastott

"BestCoast.. a dehso BoomSound Come from...and put up back yuh hand fa yuh kno Rastott him a di DON....and anyting test BoomSound.. yes we broke off dem foot and pop dem hand.."
Tippa Tack för videon...
Vila i frid Jr Erik..
bless and love
Mycket tråkigt
Some people consider me crazy. I don't like that word.<br> It leaves a acrid taste when spoken.
fyfan va illa att läsa det här.

R.I.P

Länk till http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4260447.ab

fick tyvärr aldrig chansen att lära känna denne man som verkade vara en skön lirare.vila i frid
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
tack själv nicolas.
Det är tungt nu.
Vi söker febrilt efter ljuset i en kolsvart tunnel.
Det ska finnas där någonstans.
Men var?

Mkt tragiskt...

Jag kände honom inte väl, men det var alltid lika trevligt att småprata med honom då man stötte ihop på diverse reggaespelningar.

En stor förlust inte bara för hans nära och kära utan också en stor förlust för den svenska reggaescenen.

Vila i frid.
vila i frid
Positive vibrations
..... vila i fred. han va nog den bästa på att sjunga reggae.
..... vila i fred. han va nog den bästa på att sjunga reggae.
26 bast e ju förfan ingen ålder :(

p3 rythm har ett special program för er som vill höra

Länk till http://www.sr.se/sida/default.aspx?ProgramId=2291

fyfan läste i tidningen var inte längesen man såg han uppträda.

vila i frid
----------------------
Vila i frid...
Är det någon som har låtarna "Stil och Fason" och/eller "Den Finns Kvar"? Skulle vara schysst om någon kunde skicka eller lägga upp låtarna.
Man kan ta del av 4-5 Jr Eric låtar på reggaeforumet skawars.
Hasta La Victoria Siempre!
Aah kikade lite där men antingen är jag riktigt kass på att söka eller så ligger bara "Stil och Fason" uppe...
Skivsamlare

2009-02-06 09:22
nicolas: du är dålig på att söka, hela Stil & Fason EPn ska ligga uppe
Qviding FIF slogs inte samman med ÖIS, härliga nyheter.
KÅLLTORP, sedan 1982
Dagens låt (alla dagar): BK Qviding - Qviding De' E' Laget
Skivsamlare

2009-02-06 09:24
Qviding FIF slogs inte samman med ÖIS, härliga nyheter.
KÅLLTORP, sedan 1982
Dagens låt (alla dagar): BK Qviding - Qviding De' E' Laget
Ah jo tack ändå men det var inte Stil och Fason-ep;n jag var ute efter... Utan just låtarna "Stil och Fason" och "Den finns kvar"