I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"CALL PON DEM!" - Nytt mixtape ute nu! (av Crill-Oh)

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2009-08-05 13:20

"CALL PON DEM!" - Nytt mixtape ute nu! (av Crill-Oh)

(Jag orkar inte översätta, men jag tror ni alla har helt OK engelskakunskaper!)

Fellow Reggaetarians!

Today is the release for the brand new "CALL PON DEM!" Mixtape.

54 track mix including tracklist + cover is available NOW
@ www.djcrilloh.com

I really hope you'll enjoy it and please hit me back with any feedback you wish!

I'll see you at the Uppsala Reggae Festival starting tomorrow. There will be limited edition CD's for sale (20 SEK) @ SKANK Clothing at the festival. Sun is shining...

BIG LOVE!

/C

www.djcrilloh.com/
www.djcrilloh.com/
www.djcrilloh.com/

MIXTAPES: www.djcrilloh.com

2009-08-05 13:56
Big up ! :)

2009-08-05 20:46
X-imum respekt till Roussos för ruffa raggatuffin-mixar. Synd bara att man snyltar på världens sämsta lina här i Norge och inte kan lyssna.

Lycka till på URF!
V.N.U. - Vinyl Nerds United - by special request <br> www.mokkamekka.com - lumumba teaches the youth

2009-08-06 23:29
Kalcidis! Tack min vän! Är omslaget godkänt? Jag gjorde det själv för första gången.

2009-08-07 11:12
OBS: gällande mix-CD's på URF. Jag var lite för ivrig och gjorde en grov misskalkulering. En CD-skiva komplett med omslag kostar 40 kronor i SKANK-tältet. Sorry!

Att ladda ned mixen kostar förstås ingenting, och tog mig ungefär en halv minut när jag testade. Enjoy the vibes.

2009-08-07 16:43
big up... nice mix
Mabuhay!

2009-08-10 11:28
Hade ett ex i väskan när jag kom hem från URF. Träffades vi Chrill-Oh? Ska lyssna i eftermiddag...

2009-08-10 15:09
Color_Blind > jag antar att det är du som är Björn, isåfall nej - träffades vi inte! men jag gav en liten bunt cd's till Niclas som han fick dela med sig till sitt gäng, så jag antar att han gav en till dig. hoppas du gillart! kom gärna med feedback sen.

påve_one >
daddy-dan >

tack!

2009-08-11 11:54
Chrill-Oh!
Ja fan, så måste det ha varit. Fanns mycket spännande prylar i väskan när man kom hem. Mixen är tokigt tjock, precis som väntat. Den får en fast plats i bilen.

2009-08-19 20:19
BIG UP!!
Lyssnar fortfarande på den förra!
pz

2009-08-20 00:29
tungt.. tack Aki. är du grek?

2009-08-20 00:34
lekte lite med Hard Times-rytmen häromdagen:

2009-08-20 03:34
jag har inte lyssnat än, men ska göra det vid ett senare tillfälle. måste säga att omslagen var balla iaf!
www.myspace.com/oscardvine
Min musik, dans och allt annat: http://oscardvine.wordpress.com/
http://soundcloud.com/oscar-dvine

2009-08-20 11:23
ja dom är feta!

artwork:

Strikkly Roots - Kalcidis
Walk & Skank - Kalcidis
Make it reggae - David på Skank
Call pon dem - jag