|
|
|
|
|
[Audio/Video] Ge låten ovan ditt betyg...
taget från hiphop-forumet:
....skapar en tråd som går ut på att man postar en låt, sen får nästa man ge sitt betyg o om man vill skriva en kommentar, o sen postar man en ny låt osv....ni fattar! betygsskalan är förslagsvis 1-10, keep em comin!
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
löjligt dött forum =) för 5 år sedan hade tråden haft 200 svar redan ...anywho! min ranking: 7 (riddim: 8, vocals: 6, lte tråkig refräng men helt ok, tung rytm som fan)
Mabuhay!
|
|
|
mm så dött att jag själv glömde denna :) skön men ändå lite seg: 6
|
|
|
|
|
|
Den var skön. Den får 6,5/10. Betyget dras ner eftersom jag inte tyckte den utmärkte sig, men det är så pass bra att den hamnar i min "rull-lista".
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
|
|
|
wtf, tråden va grå :( culture har ett par riktiga pärlor, lite snål va du fast du kanske bara har sjukt bra smak ;) denna var riktigt bra dock! 7,5/10
|
|
|
Btw om du vill ha en riktig sköning så lyssna första låten jag postade!
|
|
|
|
|
|
^ 6/10Denna upptäckte jag själv relativt nyligen och fick spel, tydligen hann drygt 2 miljoner lyssnare före...
Intressepenisen hårdnar!
|
|
|
8/10 Skön låt! Denna är värd att se för de som missat den!
If you go platinum it's got nothing to do with luck, it just means a million people are stupid as fuck.
|
|
|
10/10!Finns mycket feta upptagningar från Irie Ites-studion, bara mördartoner också. Vad hände förresten med Spectacular? Har inte lagt märke till något nytt sedan de största "bobo-åren" där i mitten på 2000(?), jag kan å andra sidan bara ha letat djävligt dåligt. Apropå bobo så slår ju Anthony B aldrig fel, speciellt inte när Massive B står för prodden i form av klassiska Dub Organizer här nedan:
Intressepenisen hårdnar!
|
|
|
Macka B har jag svårt för, väljer nog många före (Jo jag vet att han dock har en del feta låtar). Kunta Kinte är väl rytmen va och originalet Sly & Robbie eller? Rytmen 10/10.
Appropå dubbar är denna 1 av mina absoluta favvos; http://youtu.be/fanxnVtLg4g
|
|
|
Äh, tänkte lägga på mer men ser att när jag är på youtube och delar för att kopiera länken till här i tråden går den ju inte att sen klicka på, vill göra som alla andra gjort, vad gör jag för fel??
|
|
|
Forward: pratar du verkligen om min låt nu?
Intressepenisen hårdnar!
|
|
|
Ser du inte att jag nämner Macka B ang. skaparen av tråden, första inlägget??
Men hur får jag in från youtube så som ni gör? Bara dela länken och kopiera in den som jag gjorde går ju inte, går ju inte att klicka på den???
|
|
|
Jaha, tänkte väl... inte läst trådstarten, över ett år gammal.
Du markerar länken och klickar youtube-knappen alldeles ovanför rutan du skriver i.
Intressepenisen hårdnar!
|
|
|
Eeh.. am slow!! Vilken yuoutube knapp? Först för få länken klickar man ju på Dela och markerar länken o kopierar in, har funkat överallt annars. Men som du säger; markera länken men vilken youtube knapp som sagt och vilken ruta skrivs det i liksom?? Sorry, jag är ngt trög...
|
|
|
Kopiera o klistra in länk bara.. Titeln på tråden är aningen missvisande hehe..
|
|
|
Men är d inte d jag gör? Och då går det inte att klicka på länken när jag kopierar in den här...
|
|
|
Försökte visa dig hur man gör länkkod nu men det automatiserades av sig själv.. Klicka på "länk" när du skriver inlägg annars..
|
|
|
I'm a different kettle of fish
|
|
|
6/10 - aldrig lärt mig digga delar av 90-talet, tyvärr.
Intressepenisen hårdnar!
|
|
|
|