I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-11-28 20:45

Latin Rock

Tja, jag diggar Molotov som fan och undrar om någon har något tips på andra bra artiser/grupper inom Latin Rock?
Helst så lika Molotov som möjligt men vad som helst annars ! :D

HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!

2005-11-29 09:24
oj det finns så många bra inom latin rock...

mina absoluta favoriter är några från chile som heter Lucybell, sen så finns det....Mana, La ley, Cafe Tacuba, Glup, Enanitos Verdes, Los Prisioneros, El otro Yo, Los Petinellis, Estopa, Los Fabulosos Cadillacs, Gustavo Cerati, Heroes del Silencio, Illya Kuryaki & The Valderramas, Ilegales, Jarabe de Palo, La Oreja de Van Gogh, Mano Negra, Manu Chao, Nek, Soda Stereo, Los Tres, Los Tetas...

hoppas det hjälpte lite iaf...hör av dig ifall du vill ha sån musik, några stycken i datan =)
Mera solsken till folket!!

2005-11-29 15:11
Jag fixar själv, går snabbare ;)
tack!
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!

2005-12-04 20:18
hmm.. vad jag egentligen menar är typ .. mjuk eller hård rock /RAP.. som molotov, tipsa gärna om dom som inte är Latin också =)

2007-06-11 01:45
hahah chilenare assåå

2007-06-11 01:46
jag ÄLSKAR LUCYBELL

lysstna på texterna de e .... ASBRA väldigt fina symboliska texter typ