I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-05-06 19:24

Wolfmother

Undrar bara om det är någon mer som lyssnar på Wolfmother och som har någon åsikt om dom? Jag tycker bara att det rockar på jävligt bra, jag går igång på det.

2006-05-08 11:50
Hört att de är det nya Black Sabbath..true?
•pave paradise•

2006-05-08 14:36
fruktansvärt bra. joker & the thief är galet bra. sångaren låter lite som jack white i den
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-09 13:15
Är det typ Stonerrock?
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.

2006-05-15 17:34
Nja jag vet inte vad folk säger om dom, det är klart att lite Sabbath kanske det är ändå. jag tycker bara att dagens rockband inte riktigt har det som sound som jag tycker att wolfmother har och det är jag jävligt glad för. Hur som helst, jävligt skönt band och hoppas de kommer till Sverige snart så man får se dom live, såg dem i Australien i våras och det var jävligt bra.

2006-05-17 00:00
Jag skulle hålla med om att det är nya Sabbath och nya Led Zeppelin..
riktigt bra