Robyns nya

Länk till http://www.skipster.us/2010/02/wow-new-robyn-finally/

Så vad tycker whoafolket? Är det någon som bryr sig? Jag vet inte om jag gillar den för att den är bra eller för att det är Robyn.

Visste inte heller var tråden passade, vill ngn mod flytta så vassego.

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Robyn kommer för alltid att associeras med dunjackor i silver för mig.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)
Enola alonE: jag orkar inte ens bli irriterad för att du går ot. men har du inget mer att tillföra, så återgå gärna till att träna inför nästa popquiz.
Hur var det ot?

Så vad tycker whoafolket? Är det någon som bryr sig?

(itsclive.blogspot.com)
vad har hennes silverbomber med hennes nya låt att göra? bryr du dig inte så svara bara nej jag bryr mig inte.
(Då gick alltså budskapet fram ändå?)

Men jag är inte de som är sen att be om ursäkt.
Ursäkta mig,
1 av whoas alla medlemmar bryr sig inte.

(itsclive.blogspot.com)
Jag gillar den. Jag gillar Robyn. Känns ju verkligen som att det är dags för ett nytt album nu.
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
jag älskar den, jag har längtat som fan fyfan vad jag längtar till plattan droppar
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)
jag lyssnade på den så många gånger i fredagskväll att jag praktiskt taget drömde om den....
Moderator

2010-02-23 10:16
jag gillar det. Någon som har koll på när plattan förväntas släppas? verkligen dags för nytt. Spelar på Roskilde i sommar, kommer bli så fint.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Robyn är grym, Diplo också... Låten är gryyym!
Det var fett och så men jag är ändå lite besviken. Låten kanske växer iofs.

Bara jag som tycker att tre av fyra takter i refrängen låter som Eminems Toy Soldiers? Eller snarare; låten han samplade.
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Var väl okej antar jag, inget superintressant. Ett fetare samarbete är t.ex. Dizzee Rascal + Tiesto, inte för att jag är ngt större fan av Tiesto men fetare mer originell låt och det var bara ett exempel. Robyn gjorde det fett med Kleerup men detta var ljummet.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Hittills är det jävligt svagt. Ser fram emot att höra något som Kleerup varit inblandad i. Var någon låt som man hörde i Dom kallar oss artister som lät sjukt bra. Juni blir en bra månad sett skivmässigt!
jagvillocksåhaenblog.com
midas: det var nog none of them tror jag om du tänker på den hon spelade i bilen?
Nope, det var inte den. Det var en annan. Röyksopp-låten är rätt tråkig med. Hon säger ju att hon lyssnat mycket på dansmusik och så där, får se om allt blir så.
jagvillocksåhaenblog.com
Midas, det är nog Dancing on my own du tänker på.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental

Ja, den låter jävligt mycket Kleerup. Den första låten i klippet låter bra med.
jagvillocksåhaenblog.com
Hon verkar ju "läcka" varenda låt, av någon anledning. Blir det ju inget kul när skivan kommer.

http://sashafrerejones.tumblr.com/post/529844817/robyn-dancing-on-my-own-from-body-talk-pt
jagvillocksåhaenblog.com
nån som vet när pt.3 släpps?