I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

skriver detta här för...!!

Övrig musik - Soul & RnB

2004-11-03 01:44

skriver detta här för...!!

skriver detta här för de rör vid my SOUL anyways
men sitter just nu o tittar lite hit o ditt på tv o valet i USA o tänker hur fan en sån man som Bush kanske blir vald 2gånger o så ladda jag ner denna låt med David Bowie -This is not america o den passar så sant nu hehe för bush har fuckat upp aså....men skit nu i bush

denna låten e ju sjukt skön asså älskar dessa 80tals skumma låtarna asså den e lika skön som Tracy Chapmans -Fast Car
ser framför mig nån förvirrad själ som kör typ 190 på motorvägen i USA,gula lycktor gungar förbi men jämna mellan rum, helt nerdrogad o hon/han vet inte vad hon/han lever för

hahaha kanske blev lite för djup där men jag måste säga låtar som för mig o se såna scener som ur nån film,dom låtarna ligger de e gení bakom o om ni kommer på fler än
this is not america och fast cars så skriv upp dom här för vill ha fler

got payed in GB/stayed in GB/got Layed in GB...and you betta bealive thiiiiz maaaaaaaaain haha

2004-11-04 23:17
holy shiiiznit ta det lugnt med drogerna', anywayz tycker bowies bästa låtar är thursdays child och jump
Blow my mind....the one below the waistline.

2004-11-05 02:51
hahahahahahh "drogerna" haha men eller hur nu när jag läser detta utan att ha låten ibakgrunden så ser inlegget helt psyko ut haha så får väll tillägga HA LÅTEN PÅ NÄR NI LÄSER DE hahaha annars blir man nog stämplad som ett psykosfall
got payed in GB/stayed in GB/got Layed in GB...and you betta bealive thiiiiz maaaaaaaaain haha

2004-11-14 16:41
fast car har ALLTID varit min favourite. chapman Rules!
www.myspace.com/missbuyondo<br> www.yarahbravo.com<br> www.jaqee.com