I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

SweSoul + NBS presenterar Albin Gromer

Övrig musik - Soul & RnB

2007-01-15 00:23

SweSoul + NBS presenterar Albin Gromer

SweSoul is back pa engelska och svenska.
Vi lanserar en artist i taget med nerladdning av forsta singeln.
Denna manad ar fokus pa Albin Gromer. ga in och las.

www.swesoul.com

karlek

Tina
SweSoul

All I wanna give you is a little bit of lovely...

2007-01-15 09:15

2007-02-01 02:00
Mysig musik! Bra!  =)

2007-02-14 17:16
Albin Gromer - Hemmagjord EP ute nu!

http://www.knaster.net/sortiment.php?id=221
 NBS - Nothin' But Skillz

2007-02-19 15:50
Albin är duktig, gillade utan dig! En fräsh vind från svenska soulkärnan. trots hans ringa ålder så håller han en rätt jämn nivå. Finns mkt att byga på men han har matrialet ;)
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>

2007-02-20 14:29
Okej, så SweSoul har lagt ner tidningsaspirationerna och istället blivit en reklamkanal för NBS, eller?

Hade varit kul att få någon info om saken även om jag bara var inblandad som korrekturläsare ett litet tag : /

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2007-02-21 13:02
allvarligt?

HAHAHA
olletagesson.blogspot.com
Hiphop is dead - long live Soulmusic

2007-02-21 13:19
Otis - ?

10-4, over...

2007-02-24 20:28

Mabande

Köp ett ex o lyssna :)

NBS - Nothin' But Skillz

2007-02-24 22:49
Lyrical - ...och att köpa en platta från NBS skulle förklara SweSouls byte av inriktning? ;)

Det jag undrar är bara varför de gick från att skriva recensioner, konsertreportage och göra intervjuer till att "lansera artister", samt varför många av de som varit inblandade mer eller mindre perifert inte fått någon som helst information om varför sidan var nere, när den skulle komma upp, eller vad som skulle hända med den.
Själv korrläste och formaterade jag ett gäng texter åt dem, vilket ju tog sin lilla tid, så det skulle ju vara lite kul att få info om varför de inte ska upp på nätet : /

10-4, over...

2007-02-25 20:18
tyvarr har jag aldrig sett nagra texter som inte varit upplagda. Jag beklagar att vi var forbannat daliga pa att informera vad som pagick, och att vi la SweSoul at sidan ett tag, det ar ytterst beklagligt. Men om det hjalper sa la vi ner sidan pga att den sag fordjavligt ut..och att inget fungerade. Vilket var helt och hallet varat eget fel.

Vi har inte bytt inriktning, utan hoppas kunna starta pa nytt...fast denna gangen ta ett steg i taget. och forhoppningsvis kommer det snart upp lite nytt, kanske med Peter Hadar, som inte har nagot med NBS att gora. ;) Och sen tar vi det darifran.

Som sagt, jag beklagar att inte taxterna som Du jobbat pa komemr upp, men jag har tyvarr aldrig sett dem.
olletagesson.blogspot.com
Hiphop is dead - long live Soulmusic