Umbrella låten
Varför finns det oändligt med remixer och andra verisoner på just DEN låten? Har hört den i massa form av ballader på olika språk, i rock stuk, m.m. Har Rihanna gjort samma sak, eller är det hennes som är orginal?
work some magic
Moderator
2008-02-14 16:54
för att det är en grym låt, den har mycket av allt. jag skulle nog vilja kalla den för den bästa poplåten på fem år. kanske tio. sjukt bra driv, lekfull men ändå allvarlig och catchy som fan. Rhiannas är orginalet.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
det e en bra låt... men timbalands låtar på sistone knäcker den! t. ex the way i are...
sen har även nelly furtado gjort grymmt bra låtar på sistone..
svårt att va den bästa poplåten på fem år när inte en enda bra låt släppts i den genren ^^
((MAAD))
fast förlåt, nu lät det ju som att jag tykkte den låten var bra!
((MAAD))
jag är kåt på henne
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag är kåt på henne
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bara jag som tycker hon är ful? Man hade ju fan kunnat landa ett flygplan på den pannan.
At the gates of Eternity...
efter ett sånt iblägg är NO HOMO ett måste
BC99
Word BC. Hon är långt ifrån ful, men fick jag välja fritt vore hon nog inte ens top 100.
Chana & Gege : Don't get me wrong, jag hade också gett henne ganska hårt, but I wouldn't break a sweat to get that pussy!
At the gates of Eternity...
Pratar vi om samma låt, och samma Rihanna? :S Visst är den catchy som fan men många dåliga låtar e catchiga..
Den har ju bara och endast varit irriterande sedan day one. Texten är pinsam, stammandet och videon likaså.
Men för in i helvete whoa låter mej inte posta en video ..
Nej, den och allt annat som de har släppt med timbaland är så lite lekfullt och bra man kan tänka sig. Visste inte att the voice hade så stor fanbase på whoa, måste kräkas nu...
http://www.earforcefm.blogspot.com
Asså hon är ju fresh men som bc sa så är det kraftig five-finger forehead på den bruden. Ser hon inte lite efterbliven ut också, typ som om hon blitt slagen med en hammare när hon bvar liten?
Låten är ganska jobbig också, speciellt med tanke på hur mycket jag hört den..
låtskrivarna och producenterna skickade runt låten till väldigt många olika artister och bolag, och rihanna nappade och släppte sin först. den har tydligen funnits i röret för flera andra redan innan den slog världen med häpnad (?)
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Ingen avundsjuka kvinnor emellan, men Rihanna verkar ju inte vara sådär överdrivet duktig på att dansa heller. Åmar sig ju mest med armarna. Jobbigt läge med den pannan.
ASUL P20 HAHAHAHA :'D
Ja, jag är verkligen inte ett fan av Rihanna, och någon snälla skjut please dont stop the music, sånt som får en att vilja stoppa musiken!
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH sen när blev skit som Rihanna, Britney Spears, Perez Hilton, Mange Smidt och Adam Tensta socialt accepterat här på whoa? snacka om att va på väg ner i träsket :)
Samma dag som personer som nämner Britney Spears och Adam Tensta i samma mening blev socialt accepterade.
Still in the bridge
Låten gjordes tydligen för Mary J Blige, erbjöds vidare till Britney Spears och hamnade slutligen hos Rihanna. Personligen tror jag att den passar henne betydligt bättre än de två andra och säga vad man vill men den har allt som en förstasingel och sommarhit ska ha.
www.plaingold.com
vad spelar det för roll? Det är en schyst låt , deal with it
´nej vadå schyst låt? :S under my UMBRELLA ELLA ELLA EE EE EE under my UMBRELLA ELLA ELLA E E E E E .. I rest my case
paaandy: Det där är ungefär lika efterblivet som "She loves you, yeeeah yeeeah yeeeah, she loves you yeeeah yeeeah yeaaah". Så vad försöker du säga?
Still in the bridge
Att den är irriterande som fan, och enda anledningen till varför den fastnar i huvudet är eftersom hon upprepar ett ord tusen ggr
bästa poplåten? fan e ni 13 här? lyssna på beatet utan song, låter fruktansvärt, texten gör denna låt, en väldigt simpel o kass text som sätter sig på hjärnan bara. det har inte gjorts en bra poplåt sen michael jackson släppte dangerous... umbrella tjafset kommer knappast att spelas om 20 år.
AIex: Just beatet är helt oväsentligt när man talar om hur bra eller dålig en poplåt är. En bra LÅT står inte och faller med produktionen utan gör sig bra i olika sammanhang. Umbrella är en tjatig radioplåga men med en effektiv och stark refräng framförallt. Herregud, låten har lyckats slå både som pop/R&B-låt och i form av kommersiell hårdrock (Lillasyster). Dessutom låter den akustiska versionen med Rihanna helt ok.
www.plaingold.com
ja vill höra britney sjunga den !!
enda vägen till seger är att överleva när andra dör