Hehe! Ok, nu har jag gjort min läxa och lyssnat in mig:
01. Crazy Night (Featuring R. City) 3:34 Dussin rnb men helt ok. Eller när jag tänker efter är det fan inte tillräckligt bra för r-kelly-standard att rippa ying yang twins whisper song. Gör om - gör rätt!
02. Exit 4:06 Ah yeah. Mycket bättre. I den här grenen (storytelling laidback jams) är det ingen som slår kelly.
03. Echo 3:58 Hm, joddling och vocoder... Kom igen man!
04. Bangin' The Headboard 3:14 Riktigt soft sound i stil med Aaliyahs miss you. Men hooken har jag glömt så fort nästa låt åker på. next!
05. Go Low 3:51 Soft! Påminner lite om stilen på tp2.com.
06. Whole Lotta Kisses 4:30 Bästa så här långt! Kunde platsat på 12 play. Det var detta sound som sålde mig på snubben från början.
07. Like I Do 3:40 Ytterligare en vocoder dussin soul. Next!
08. Number One (Featuring Keri Hilson) 4:20 Funkar säkert på radio men helt slätstruket i min bok.
09. I Love The DJ 3:45 Menförihelveterobert! Ok, jag fattar att man kan experimentera i studion men sånt här skit kan man bara inte släppa ut. Eurodisco?! Finns det ingen som kvalitetskontrollerar snubben?
10. Supaman High (Featuring OJ Da Juiceman) 4:24 Så tråkigt....
11. Be My #2 4:52 Ok, du har upptäckt Daft Punk 15 år för sent. Kvalitetskontroll? Tydligen inte...
12. Text Me 4:20 Mer dussinsoul. Börjar tröttna lite på det här...
13. Religious 3:03 Inte superkul men lätt i den bättre kvartilen på det här albumet.
14. Elsewhere 4:36 Pianoballad som oväxling. Tja...ok då.
15. Pregnant (Featuring Tyrese, Robin Thicke And The-Dream) 6:00 Haha! Inte en strålande låt men man måste älska honom för hans sköna sexteman. Passar utmärkt som trippelnöt i jul tillsammans med Sex in the kitchen och Trapped in the closet :-)
Betyg: 2 av 5 strömmingar. Nu förstår jag varför jag missade när denna släpptes. Utan tvekan mannens svagaste släpp någonsin i mina ögon. Ett par spår kommer jag absolut fortsätta lyssna på som Exit, Go low, Whole lotta kisses and kanske pregnat då. Men Robert, det kommer bli via Spotify för det här är det första av dina album som jag inte tänker köpa...
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º> http://the-strom.blogspot.com/ http://beathearts.tk/
|