Sade - Soldier of Love

Övrig musik - Soul & RnB

Sade - Soldier of Love

nu finns skivan ÄNTLIGEN ute!
är på första låten och det låter exakt som det bör göra!

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Skivan skulle komma den 10:e?
"Den perfekta tidpunkten att mörda måne, är klockan 4 på dagen då hon sover, då är hon som svagast och sårbarast. Hennes ynkliga röst skulle bara säga "neeij neeij" "
den har helt enkelt läckt....
Den finns inte ute alltså.
All hail the New York Giants!
jo den finns alltså ute för den som vill. men den har inte släppts än officiellt.
antar att de flesta som vill höra den har hört den och tänkte att vi kanske kunde diskutera dess innehåll istället?
Sorry, det skulle vara ett frågetecken efter och det jag undrade var alltså om den går att köpa än.
den går att boka på bl.a. megastore så får man den skickad imorn! vinylen tar lite längre tid tyvärr...

Men, nej, haha...var preciiiis inne och hämtade en beställning på Megastore. Det får bli nästa månads budget. Tack för tipset!
hehe men misströsta inte! skivan finns nu på spotify också!
riktigt bra är den...
Ska lyssna där så länge då.
Har haft CDn ett par dagar nu. Jag tycker den är underbar. Youtube.a liveversionen av titelspåret på Letterman dock den som inte hört den. Den KNÄCKER versionen på skivan!

Förstår inte riktigt de ljumma recensionerna, tycker den är precis lika bra som jag hoppats. Den låter jättemycket som förförra skivan och ännu mer som förra. Sade har sedan hon övergav 80-talssoundet haft ett enda väldigt konsekvent sound som hon kör med och som hon gör väldigt bra tycker jag. Man kan liksom egentligen inte riktigt "gradera" de här tre senaste plattorna, antingen älskar man alla eller ingen av dem. Det är vad jag tycker.

ska kolla in letterman.
håller med till fullo skivan är riktigt bra alltså...
Just den versionen ja! Gåshud! :D
Sällan man ser uncle Dave sådär oförblommerat imponerad av en artist, han är helt rörd! :D T.o.m. bättre än Mary J. och Ne-Yo som båda gjort grymma framträdanden där iår.
mindblowing liveframträdande alltså...