I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Ansiktet - För Stor (Official Video)

Övrig musik - Soul & RnB

2012-10-30 16:59

[Video] Ansiktet - För Stor (Official Video)

(Inlägget ändrat av Oracle 2012-10-31 00:09:10)

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2012-10-30 17:12
Alltså Afasi vad gör han!

42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2012-10-30 17:16
Alldeles för talangfull som musiker för att limitera sig själv till att enbart hålla på med "rap", samma gäller Linnros och Adams-Ray.

Rappare

2012-10-30 17:21
jag har lust att spy. ska radera alla grejer jag har som afasi gjort!
vissa kanske ser videon som en aning humoristiskt.

fyfan snacka om att han säljer sig själv det är bara tragiskt. han var fett grym en gång i tiden...bortkastad talang

(Inlägget ändrat av Oracle 2012-11-04 13:39:47)
JONIS REST IN POWER
Rappare

2012-10-30 18:04
Videon hade potential men lyckades inte gå hela vägen, det är helt enkelt vissa saker som förstör. Personligen så har jag väldigt svårt för han som dansar, och hade det redan i den förra videon. Blixten är skittöntig också.

Men jag gillar verkligen konceptet, men det faller på vissa småsaker.

(Inlägget ändrat av Oracle 2012-11-04 13:40:13)
Rappare

2012-10-30 19:39
När ska han dumpa sin flickvän och sluta skriva baby-låtar?
Medlem på whoa sedan 2008.

2012-10-30 21:23
ska radera alla grejer jag har som afasi gjort!

För att han har evolverat ljusår förbi där du själv befinner dig?, och är på en plats som musiker du aldrig någonsin kommer att nå till?

Eller för att du bara är ännu en i raden av små äckliga homofober som vill hålla den här musikstilen kvar i 80-talets amerika och en miljö du enbart sett på film.

Dumma flöjt.

Redaktionschef

2012-10-31 09:27
hehe, lugna ner er :)

Alldeles för talangfull som musiker för att limitera sig själv till att enbart hålla på med "rap", samma gäller Linnros och Adams-Ray.

Jag håller med om det. Detta är ju bra musik utifrån vad det är tänkt att vara. Jag tycker det känns kul att det görs. Sen att det görs av en gammal rappare är väl delade känslor, då jag saknar Afasis hungriga rap också (Maskinen räknas knappast). Men jag tror nog att det kommer en dag när han saknar att göra den musiken också.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2012-10-31 14:51
Tycker tyvärr varken att det är värst bra eller roligt. Gammalt skämt som uppdaterats med högre budget bara. Mellanstadiehumor.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2012-10-31 17:51
Alltså på riktigt, jag har svårt att både se och lyssna på låten, men jag försöker... Erik Nordström... vad gör han i videon? Det här kan knappast vara en låt riktad mot än några andra än homosexuella. Inte för att det är något fel med det. Fast lite skraj blir man när man ser på videon.
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.

http://www.myspace.com/johanawesome

2012-10-31 18:52
Fast homofobin som dyker upp i den här tråden tycker jag inte är helt cool heller. så jag ändrar mig raskt. Skitbra låt och video. Uppenbart att det bara är homofoba sverigedemokrater och muslimer som inte gillar den.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2012-11-02 13:02
gillar att du snackar om homofobi och sen säger att det bara är sd'are och muslimer som inte gillar den.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.

2012-11-04 12:57
videon förtjänar inte min uppmärksamhet. låten i sig är sjukt kass. upprepande och riktigt tråkiga melodier. en text som måste vara tänkt som en spottloska i ögonen på alla som vill lyssna på skiten.

(Inlägget ändrat av Oracle 2012-11-04 13:39:33)
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain