[Bild tråd] visa mig era Tatueringar!
Happ, hur många har tattos? Visa mig gärna för vill göra en ny tatto och behöver lite idér. här är min tatto, som jag gjorde brevid en gay bar i 40 grader varmt Thailand, det va tungt tog fan 3 timmar. ...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/ .. Tatuering är en symbol mellan kontrasten mellan livet och döden, döskallarna är döden och lotusblommor är en symbol för livet! Datumet är det datumet jag råkade ut för en olycka och fick ligga ett halv år på sjukan och nästan kolade!
Friday 13th 13 Februari 1998. Dagen då jag vållade en annans död..
smiler115 P23 bra budskap bakom tatton.. Lunatics P27 kämpigt det låter.. beklagar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är Hemmagjorda tattos. båda2
Hangaround
2005-07-26 02:18
gammal och dålig bild..fast tatueringen är sämre ändå.
draken
hur kunde den ta tre timmar att göra? värsta lång tid.
senaste tatueringen
upl.silentwhisper.net hittade den i ett skivomslag..diggade bilden bara så det fick bli som det blev..kanske fortsätter på den i höst..
förstår inte hur man kan ångra en tatuering. är man inte säker så ska man inte tatuera sig. bra grej, de med datumen. funderar på att tatuera in ett särskilt datum på ena ankeln.
mäki F18 snubben hade inte värsta maskinen precis. + att vi va tvugna att andas hela tiden vart kokhett! så man fick ta paus då och då. Sen eftersom det var så varmt så "smälte" skissen bort hela tiden, sjukt jobbigt!
Grymma tatueringar grabbar. Fler! Alla tjejer kan gärna lämna tråden eftersom det, gång efter gång, har bevisats att tjejer på whoa är som tjejer överlag.. De har ingen smak när det gäller tatueringar och kör på fjärilar, hjärtan och annat skit.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
al3 Gillade stilen på din.. ska fixa nåt liknande själv, vet dock inte hur jag ska göra eftersom meningen är lite för lång. Hm. Men vad står det på din? :D smiler115 Grym.
Kontrast P20 tack så mkt man. Det står "Mi famila Mi Todo" på spanska Och det betyder "Min familj Mitt allt" den text stilen är grovt fin, funderar på göra en till. Samma stil osv.
al3 Ah det har du rätt i, förväntade mig att läsa nåt på engelska eller svenska så jag kopplade inte riktigt ;) Låter bra. Vad ska det stå då?
Kontrast Tycker jag verkligen inte.. Tatueringar (på tjejer framförallt) som jag har sett på whoa tycker jag håller väääääldigt mycket högre klass än de man ser ute på stan.
förresten tycker jag att många gör för små tatueringar.. trådskaparens tatuering tycker jag hade varit hundra gånger snyggare om den hade varit större (jo, det hade visst fått plats på ryggen)
mäki Nah.. visa mig en tjejtatuering som är snygg! (Den får inte föreställa en fjäril, ett hjärta, en delfin, en ros, vara en tribal eller sitta i svanken :) Alla spelar innebandy, även på whoa.
Kontrast P20 hehe aa men ville ha något på spanska, inte så vanligt kanske.. hm funderar på skriva morsans namn på min vänstra arm fast neråt, inte säker än vad jag ska göra.. Men det lutar åt det hållet. Själv då? vad ska du göra för tatto?
jag ska visa dig min när jag har fixat bild..
do that!
al3 Nä men det är nice. Okej.. grymt. Well, jag har en som jag vet att jag ska göra.. måste bestämma storlek och stil på texten först bara. Visar nog gärna upp den sen när den är gjord, hehe. mäki Word. Vad är det för nåt då?
Skivsamlare
2005-07-26 08:45
Lig wakker in mijn bed, Mijn hoofd vol met gedachten, slapeloze nachten
En text längs ryggraden
Kontrast P20 aa det får du ta och göra, pz!
Kontrast P20 pah! jag har en triforce i nacken. den är snygg och inte det minsta feminin.
här är min senaste , bilden är tagen dagen efter den gjordes, har tyvärr ingen nyare bild.
sen har jag en
fjäril också. dålig bild det också..
www.marysoul.com
Kom på en grej.. Tjejer som har hjärtan, fjärilar och dylikt kommer alltid på så lama förklaringar.. Om man frågar varför så får man oftast svaret att: "åååh fjärilar betyder så mycket för mig, för jag känner mig fri som en", eller "alltid när jag var liten så ritade min mamma hjärtan åt mig". det är ju ännu mer pinsamnt än att bara erkänna att man inte visste vad man skulle tatuera, eller bara att man tyckte det var en fin bild.
mäki F18 fast om jag skulle tatuera in fjärilar så skulle jag iaf göra nåt tufft med det, typ täcka mitt ena ben eller ena axeln med fjärilar. jag gillar nämligen Delirium från Sandman väldigt mycket och hon är starkt förknippad med fjärilar. ^_^
haha, fan va negativ du verkar vara mot allt mäki . jag har en fjäril, enda förklaringen jag har är att jag gillade motivet. men om nån nu har det för man känner sig fri,så är väl det deras ensak. man gör väl ändå en tatuering för sig själv.
www.marysoul.com
junkgirl: haru inte sett den där bilden på en tjej som tatuerat hela rumpan som en fjäril och "mellangärdet" är fjäilens kropp? :)
www.marysoul.com
_Berger_ F18 men eew. jag tänkte snarare massa små söta fjärilar, inte en enda stor. det låter ju bara nasty.
junkgirl: det är rätt nasty. :)
www.marysoul.com
Ta shittet i era jävla gästböcker. här ska man visa sina tattoos!.. brudjävlar
Fucks your life up crew Tjabo!
_Berger_ F18 jo, jag såg just bilden. ser iofs mer ut som kroppsmålning, men ja. usch. den var jättenasty.
_Berger_ F18 ja, precis det är det jag menar. man gör den för sig själv, inte för att man ska förklara för alla andra vad den "står för". tycker man den är fin och cool, fine! det är du som ska ha den resten av livet, inte Kontrast..
Är det någon som vet ifall det finns "osynliga" tattueringar? Alltså ingen färg, bara uppåthöjade liksom.. Nån som fattar vad jag menar? :)
Hmm.. schyst stavning på tattueringar btw!!
baybee: man kan väl göra utan färg, så det bara blir ett upphöjt ärr på nåt sätt. jag är inte insatt alls, men jag har sett många med de. fast jagvet inte om de kallas tatuering eller om de kallas nåt annat då... men äre de du tänker på eller? ett upphöjt ärr liksom?
www.marysoul.com
Japp, det var det jag tänkte på.. Men vaffan... har du sett det på många?? Det var ju synd.. jag som trodde jag kommit på det själv ju :/
BayBee F24 menar du scarifications?
junkgirl: Ingen aning! kallas det för det??
Hpnotiq, Fett ball, snyggt..
BayBee F24 Det verkar skitäckligt.. Hemmagjorda är nasty, då skär man ut ett mönster med kniv sen häller man typ salt och citron (?) i såret.
mäki är detta en tråd om vad man häller i sina sår?
nej virtual sexuality, det är en tråd om kroppsutsmyckningar. svarade så snällt på bay_bee's fråga. grinolle.
soft.
Battlerappare
2005-07-26 12:38
Gogglade lite och fick bl.a upp den här bilden:
goremore.canalblog.com VARNING, kan uppfattas som rätt äcklig..! Jag vet inte om det är sånna jag menar :/
Jag tänkte att dom skulle vara lite uppåthöjande liksom, inte att man skär bort massor med hud.. Funkar det inte om man tatuerar sig utan färgen i nålen?
baybee damn, det lär göra ont men det är fett!