I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min första riktiga kärlek..

Övrigt - Blandat

   

2006-04-08 18:12

Min första riktiga kärlek..


Förlåt jag vet att kärleks trådar är uttjatade men jag har ett ovanligt problem som jag behöver hjälp med..


Vi går i samma skola och hon är min första riktiga kärlek. Jag har varit tillsammans med många andra men jag fastna specielt för henne. Vi har varit tillsammans i snart 7 månader. Hennes föräldrar har aldrig gillat mig men hon har ändå fått komma hem till mig och jag har fått vara där. Men nu så råkade hon skolka 2 första timmarna för vi satt och prata för vi hadde bråkat. Och hon kom hem en timme försenat. Nu ska hennes föräldrar tvinga henne byta skola och grejjer. Hon lever som i ett fängelse hon får inte träffa sina vänner eller gå ut, hon får inte heller sitta vid datan eller ha sin mobil för dom vill inte att hon ska ha nått med mig att göra. Vi har inte hörts på 2 dagar men hon sa att hon skulle höra av sig så fort hon fick changsen. Vi har samma kompisar och jag har pratat med hennes bästa vän som är den enda som får komma hem till henne. Hon lovade att om jag skrev brev till min flickvän så skulle hon smuggla in dom till henne och hon skulle ge mig breven som min flickvän skrev tillbaka. Men nu är jag så rädd för att hon ska glömma mig eller hitta en ny kille i den skolan som hon börjar på.


Så nu frågar jag er på whoa vet någon vad jag kan göra för att träffa eller lyckas få prata me henne förutom breven?.. Hon kan vel köpa en stulen mobil billigt och ett kontant kort som hon har i smyg som jag kan ringa till? Men finns det något annat sätt att lösa detta?.. Jag tänker på henne hela tiden, drömmer madrömmar och gråter nästan hela tiden. Jag mår sjukt dåligt av det här så om det finns nån som kan hjälpa mig eller har råd att ge skulle jag vara hjärtligt tacksam//Jeffi

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.