I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"Nu är det bevisat - Kylie har snyggast bak"

Övrigt - Blandat

   

2006-04-09 01:41

"Nu är det bevisat - Kylie har snyggast bak"

Tydligen så är det alltså en brittisk universitetsforskare som dedikerat sitt liv åt att finna mått på den perfekta kvinnobaken.
Till artikeln

Denna forskare, David Holmes, har alltså tagit fram en mätmetod för kvinnorsbakdelar som går ut på att ju mindre, rundare, slätare och fastare en stuss är desto mer "perfekt" är den.

Detta leder, om ni frågar mig, till en hel del frågor.
1: Vad är det egentligen för Universitet som finansierar den här sortens oseriösa (för att inte säga osmakliga) undersökningar?

2: Vad är det för jävla abortfoster till forskare som inriktar sig på något så bisarrt som detta? Kan han inte bara gå runt i lång trenchcoat och bläddra i porrblaskor som andra snuskgubbar?

3: Vad är det för kvinnor som faktiskt ställer upp i hans undersökningar?

4: Vad är det för jävla mått han använder sig av egentligen?
Vad är grunden till dem?
Vad avgör perfektionen? Den rent estetiska delen? Attraktionskraften? Funktionsdugligheten?

Oavsett vad så förstår jag inte hur Holmes lyckats koka ihop resultatet, om det är det rent estetiska värdet så borde "fastheten" vara rätt irrelevant, om det rör sig om funktionsduglighet så borde "släthet" vara helt ovidkommande och om det rör sig om attraktionskraft så förstår jag fan inte vad gubben har i huvudet.
En rumpa som är "liten, fast och muskulös" låter i mina öron mer som ett mått på en perfekt mansbak än en kvinnlig dito.

Osmakligt är det hursomhelst...

Etzmaot Le Yehodim
http://kattenmjauv.blogspot.com/