I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-04-14 00:24

knog?

hey!

jag och mina uttråkade kompisar brukar ofta ha roliga aktiviteter för oss i skolan när vi har tråkigt.

vi brukar slå varandras knytnävar in i varandras, slå våra skolskåp å se vem som kan ta flest slag osv (massa manliga lekar, jag vet)

nu är saken den att jag var riktigt förbannad på en grej för ett tag sen (oviktigt vad det var) och smällde handen i skåpet riktigt jävla hårt.

då brukar min knog bli ganska stor och äcklig, blå inuti o se ganska ofräsch ut.

men det brukar gå ner efter 2-3 dagar och sen är allting normalt.

men efter den här gången så.. var den väldigt.. sne och konstig, även efter väldigt lång tid.. har gått en vecka nu, idag tyckte jag att det började gå ner, men nu börjar det istället dra i den, känns som det är trådar som sitter i den som dras i handen, typ när jag knyter näven, och fäller ut den.

det är rätt obehagligt, och det gör ont.


någon som vet vad som kan ha hänt? om den kan vara bruten, eller om det bara är att vänta?

känns fett ovärt å be mina föräldrar kolla på den, skulle känna mig lite korkad om jag förklarade hur den hade blivit sådär.


tack på för hand!