I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Snygga tjejen, fula kompisen- fenomenet?

Övrigt - Blandat

   
Poet

2006-04-16 14:16

Snygga tjejen, fula kompisen- fenomenet?

En sak jag alltid suttit funderat på, hur lyckas man nästan alltid hooka med en snygg brud som har en jobbig och ful kompis?

Exempel, det var igår på Chokladfabriken som det så jävla tydligt för mig, då min vän ska holla på en tjej som stått och spanat in honom hela kvällen. Tjejen (som var jävligt söt) står tillsammans med sin vän (en oogly brud, men vi dömer inte). Min vän hinner kanske snacka med söta tjejen i 2-3 minuter innan hennes vän börja rycka i henne och vill dra och dansa. Så här fortsatte det typ hela kvällen, med undantag att hennes vän inte palla vänta i 2-3 min alls, utan bara 30 sekunder istället. Och the final thing var när min vän äntligen skulle fråga efter den söta tjejens nummer, och han just skriver ner det. Så kommer the oogly chick och stänger hans clamshell, tar den söta tjejen i handen och drar. Tough luck för min vän, men han överlevde.

Jag kan faan mig inte vara ensam om att upplevt det här eller ha erfarenhet av detta?

Guys? Girls? You feel me?

At the gates of Eternity...