I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

bara en tanke...

Övrigt - Blandat

2006-04-16 21:04

bara en tanke...

de har hänt att jag haft oskyddad sex, det har hänt att jag inte kände snubben så väl, o de där med bli tillsammans o bilda familj ligger ganska långt borta i mina tankar iaf, de e chill mysa i sängen bara o jag har inte ens bestämt mig för om jag vill träffas nästa dag oxå.

men sen efteråt får killen värsta nojjan o blir rädd jag ska bli på smällen o tycker de där med bebisar skulle vara en katastrof för han själv...

vi e juh två om bestämma att vi har oskyddat sex, o den möjligheten finns alltid där, de e juh en del av sexualiteten, att de blir bebisar av de.

den finns, även om du rullar på tre lager kondomer o jag käkar de starkaste hormonerna som finns få tag på. behåll din ångest för dig själv grabben, de e inte mitt problem att du inte tänkte fastän du frågade o va med i snacket om hur vi skulle göra, o du va lika mycke med i att bestämma hur vi skulle fixa de, för vi va båda med om ta risken från början, och de e du själv som väljer ''förstöra'' ditt liv, jag ansvarar för mitt val o huruvida de skulle kunna påverka mitt liv. ta ditt du oxå om du vill knulla!

de va bara de jag tänkte!
peace out

och..???

2006-04-16 21:20
peace out, ja!

vad e de som förbryllar??
och..???

2006-04-16 21:26
:D "peace...?"

För att tillföra något; klart man ska stå för valet man gör.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-17 10:55
WORD!!
Håller me upp till 100%
enda vägen till seger är att överleva när andra dör

2006-04-17 11:21
Har inte hajjat det där, hur sjutton kan man ens tänka sig tanken att bli med barn med nån random snubbe??

4 months down the down the road the idiot gear kicks in

2006-04-21 13:29
xplizit
de här hadde inte med om jag vill ha barn lr inte att göra, lr vem jag skulle vilja ha ungen med, för den delen & jag har inte sagt att jag vill ha barn med en random snubbe.

Jag sa att tar man en chans o riskerar tillsammans så e de inte jag som förstör killens liv om de skulle ha följder - alla tar vi risker nån gång, ibland genom ha oskyddat sex, o jag mena att jag ansvarar för den risk de skulle innebära för mig om jag skulle råka bli med barn med en okänd kille trots att jag tror mig veta att chansen e minimal just då. Men om han får ågren efteråt fast vi bestämt de ihop, då e de way beyond vad jag vill ta. Just när jag skrev de där var jag bara sne på att jag inte sa, de där får du hålla för dig själv jag ansvarar inte för att du tog en risk oxå å att du blir nojjig o inte kan handskas med de du själv bestämt.

ajjjaaa, jag e lite mesig o tar andras skit ibland helt enkelt, men jag jobbar på bli tuffare på den fronten helt enkelt ;oP

pzzzz
och..???

2006-04-21 14:48
äre så jävla dyrt å pynta för en kådis då, så man slipper dom bekymren?eller har man inte tid me det, bara pang på för å tömma så fort som möjligt?
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know

2006-04-22 15:22
hahaha... suck jaja... jag läste vad du skrev roni , o du har aldrig råkat hamna i en situation där kådisaffären ligger fem timmar kvar till öppning...??? typ, ibland tar man risker, lr e du 100% safe player??? ... jaja, enuff said

piiis

och..???

2006-04-22 15:37
hehe, ehm, ja håller mitt sexliv privat istället så har jag ingenting sagt!:P men som svar på din fråga, så skjuter ja nog hellre utanför för att minska risken lite om jag skulle hamna i en sån situation!;)
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know

2006-04-24 19:36
roni
ja, sexlivet e en privat grej, men tack för att du vill dela med dig av hur du tänker.

som svar kan jag säga att ''skjuta utanför'' e känt för mig, men för mig som e tjej så i en sån deal visar jag att jag litar på killen att han oxå gör de... utanför!

och..???

2006-04-24 19:47
öh. att ha avbrutet sex är inte säker metod överhuvudtaget.
hört talas om försatser liksom, räcker gott och väl för att bebisar ska poppa ut.

2006-04-24 19:54
De va säkert skönt för dig att skriva av dig lite, säg allt dehär till snubben oxå!

2006-04-24 20:05
penguin
jeps, de sant de oxå, säkraste e juh att låta bli de med sex juh, inte ens p-piller lr spiral e 100%, o den gången de inte e safe, e de inte safe, då e ungen där hur mycke siffror o statistik man än lutat sig på o trott va säkert... en risk är en risk o den får man tåla om man gett sig in i de.

naddosh
yeah, du fatta grejjen =)

f ö tror inte jag kommer träffa honom igen, därav mitt behov lätta de i ett öppet forum, för jag blev juh sne över att jag inte sa de tydligt nog till honom när jag hadde chansen. nu känns de lugnt, men kul att få respons från andra håll.
och..???