Första maj [Bild tråd]
Säkert många som vill se bilder från reclaim och det var säkert många som fottade. Själv så glömde jag kameran så jag har inget att bidra med. PEACE!
fear and loathing
gimmeee guys!
/// Störst, starkast, stiligast, svarta blockets stolthet
såja, hassla bilder. Och tack för era aftonbladet länkar och demo.info länkar, men de flesta har redan sett dom . Civila fotografers bilder skulle vara jättesoett !
brrrapp
var gulliga och censurera också, iochmed att vissa inte gillar att bli uthängda på internet.
_Everybody_ underestimates the kick in the groin
Men man kan ju endå länka till aftonbladet/expressen eller whatever, det kan få igång disskussionen,;) haha... med tanke på att tidningarna oftast överdriver som i detta fall.. slaget om sthlm. http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/ story/0,2789,818483,00.html Expert;- de kommer att ta till vapen. http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/ story/0,2789,818484,00.html upplopp i centrala sthlm. http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d =1298&a=541312&previousRenderType=6 en rätt skön bild: http://www.svd.se/images/dynamiskt/bilds pecial/12533609/fullsize/{B84055C6-B629- 4954-BFFD-C2DF6315F80A}.jpg svd som alltid överdriver, haha http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_ 12533074.asp och nu mina kära vänner tänk alltid på att vara källkritska till det som står i tidningarna..^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oj glömde URL, men men ni får leva med att klippa och klistra^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
cage P24 fu åt poliserna eller demonstranterna? ;D
Big brother is watching you.
cage. Vad häftig du verkar vara, kanske blir jag så i framtiden. *hOpPaS* www.tv4.se - nyheterna. Finns inslag där.
spliff macht frei
MiALiTY fan lär dig länka kompis
Shooo bree
Lägg eller länka inte till ocensurerade bilder, kan skada många. Lägg eller länka inte till ocensurerade bilder, kan skada många.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Fler bilder, hassla på. Glöm ej och cencurera omaskerade ansikten !
brrrapp
RandomHero , lär dig att maskera dig själv, så behövs ingen censur.
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
Lär av cage.. han maskerade sitt snopp till ett långfinger.
lilMAliK - the one man gang - ::respect all fear none::
hehe sitt snopp.. vad har hänt med min svenska.
Givakt
Vem har sagt någonting om mig?
Det handlar om andra människor.
Några bilder.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
farbrorbla P23 om du tittar lite tidigare i tråden så fixade jag till -ess- F17 inlägg så man slapp sitta och klippa ut och klistra in..sen om dom funkar eller ej får du ta med -ess- F17
tack miality. dom ska funka juh:/ skumt... Och det där med att man ska censurera? vf då? ÖHhhh dom som demostrer är väll endå där för att få sina röster hörda och visa vad dom står för..:)
Mern skumt dom funkar inte,:s
Vidde , jag letade efter dig, men hittade dig inte.
-ess- F17 Jo, men det som hände där var olagliga aktioner. Såsom våldsamt upplopp,vandalisering,stöld och våld mot tjänsteman osv osv.
brrrapp
-ess- F17 Plus att det blir bara jobbigt om NSF eller liknande rörelser får bild å skit på en. De flesta orkar ej med hotbrev och hotsamtal.
brrrapp
Sfinx: yeah i know, been there.. men själva grejjen är ju den att inte ens tidningarna censurerar:s.. men klart om man lägger in "privata" bilder kanske det är lite värre... men det där med maskering är ju bara mesigt, man ska ju visa vad man står för...
sen en parantes bara, vad hör våldet egentlligen till i en demostartion för arbetarklassen? det förstår inte jag.. okey sorry lite off topic men endå...
-ess- F17 men det där med maskering är ju bara mesigt, man ska ju visa vad man står för... Men ens åsikter gör ingen nytta om man blir misshandlad, dödad eller sitter inne.
Ess Militans? Det beror på själv vad du anser är nödvändigt för att uppnå dina mål. Och Jo, Stockholms city censurerade bilderna men så kommer Tomte-Metro och lägger upp de ocensurerade. De borde avrättas. Och det är inte alls mesigt, det är ett säkerhets skäl, som ovan nämnt. Men om du vet, varför ifrågasätter du det då?
lilmalik: där har du rätt. men jag menar folk blir dödade varje dag och det är folk som inte är maskerade som åker in i fängelset och blir misshandlade.. fattar endå inte maskeringen lixom..:s men samtidigt spelar roll, det är inte the biggest problem för mig, huvudsaken är ju att man ska kämpa för det man tror på...:)
Jaja kanske var lite förhastad, men huvudsaken är väll endå att man når sitt mål, vägen dit går väll att disskutera..
Juste Dn och aftonbladet och expressen censurerade inte ens..
MEN GAH TÄNK PÅ VAD DU SKALL SÄGA OCH LÄS IGENOM SÅ ATT DU SLIPPER DINA X-ANTAL STAVFEL. OCH JA, JAG SKRIVER MED STORA BOKSTÄVER FÖR ATT DU SKALL FÖRSTÅ ATT JAG HÖJER RÖSTEN. Och Dn+aftonbladet hade inte samma bilder som City och Metro. C+M hade samma bilder bara det att C hade Censurerat ansiktena, dock inte metro. Det leder till att Citys censurering inte hjälpte ett Jota. Alltså borde Metro betala Citys räkning till Scanpix.
Oj oj, ta det lungt...
MiALiTY Du fixade ju inte länkarna så din insats var ju ganska onödig isånna fall eller hur
Shooo bree
RandomHero P18 ägs inte city och metro av samma bolag? alltid trott det. sen har dom kanske inte samma utgivnings-ansvariga men..
Sluta snacka i tråden, Ta det i den andra reclaim tråden. Ta allt som har med bilderna och göra i denna tråd!
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
Pgressive Nopes, de är värsta konkurrenter om du inte lagt märke till det?
RandomHero P18 alltid trott att det varit ett trick för att kunna få iväg fler tidningar och att kunna utöka annons-platser. Istället för att ha en tidning som dom fyller med dubbelt så mycket reklam (vilket blir för jobbigt för läsaren) så ger man ut en till tidning med samma skit i. De har ju exakt samma bilder och till och med artiklarna är ju identiska ibland. Men aja kanske inte ska gå mer offtopic nu.
alltså just for the record polisen har jävligt lite bildmaterial och film från det stället som är deras egna så snälla upphör med att ge dom mer bevis för att kunna fälla någon av dom 140 gripna vid sergel gatan.
BURN USA BURN
ni kan bättre.... slut upp och gör vad som krävs den 6/6
ändamålet helgar medlen
är det bara jag som inte hade någon aning om att man går runt och demostrerar 1 maj?
MoDo - the Heart of hockey!
ozzyåström F0 fan bor du någonstans?
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
DGAF F60 kalix, i norr
ozzyåström F0 och det är första gången du får reda på att man demonsterar 1 maj?
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
ozzyåström F0: Du är en skam för kalix !
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
DGAF F60 ja, om ingen demostrerar här uppe, hur fan hade du då tänkt att jag ska kunna veta det? Foerplay P1 du med emil!