I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

känner du att du förändras?

Övrigt - Blandat

2006-05-16 19:13

känner du att du förändras?

ja, märker du av det?

jag märker att jag blivit seg och dryg som fan.
Innan, för typ en månad sen så var jag hur snabb som helst i mina rörelser och drog skämt och hade mig. Nu är det helt jävla segt. som idag, när vi skulle gå och räkna fram på tavlan flummade jag hur mycket som helst. hur blir man så här?

är det nån som känner igen sig?

Jag bara måste:
jag kicka henne
Poet

2006-05-16 19:16

Inte tillräckligt med energi i kroppen? Dålig sömn?
Inga vitaminer uppätna? Sex för ofta? Gör ansträngande
aktiviteter för ofta? ...Äh jag vet ej.

What I said, yo!

2006-05-16 19:17
faktiskt stämmer inget in på mig där. man kanske bara blir så där efter snart 3 år av matte:)
Jag bara måste:
jag kicka henne
Poet

2006-05-16 19:18

Uuugh..matte *Rysningar*
What I said, yo!

2006-05-16 19:20
360 har räknat ut slutgiltliga talet av pi så därför e han lite låg energisk =)
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig

2006-05-16 19:20
du kanske sparkar philip för ofta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-16 19:21
sg

I wish. jag säger som jag brukar: det finns för få snillen per BNP:P
Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-05-16 19:23
det e vanligt om du går i skolan nu, man får ångest av alla jävla brudar i korta vita kjolar som går runt på stan medans man själv får sitta inne i ett klassrum och plugga på 5 prov som är samma vecka.

Producent

2006-05-16 19:36
känner mig hyffsat "nerjobbad" i allmänhet typ..

men bry, shit happens.
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se

2006-05-16 19:40
låter inte som en förändring om du bara märkt det den senaste månaden.. mer som att du har en svacka den här månaden.. såna där perioder har jag ofta, sedan en som nu när jag har hur mycket energi som helst och är helt klar i skallen..

sedan för att svara på frågan så märker jag verkligen att jag förändras.. när jag sitter och analyserar mitt liv och så i skallen så har ju allt förändrats från värderingar till inställning till logik o.s.v.. mestadels till det bättre..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-16 19:51
Jag märker alltid hur jag har förändrats när jag kommer hem efter varit utomlands en längre tid.

Just nu har jag förändrats mycket mot människor jag inte känner eller inte träffat på en längre tid, blir likgiltlig. Ersätter det genom att prata mycket med folk som är nära mig ist, om topics som intresserar mig. Hatar när saker blir krystade, man pratar om saker som egentligen varken den lr jag bryr oss om och båda bara står och väntar på sin tur att prata.

Annars fysiskt tappar man orken efter jobbat här, blir bortdomand och rastlös av internet & tv´s avtrubbning. Att ungdomar ens behöver fråga varför de har sömnsvårigheter. Upp i bergen!

2006-05-16 20:03
Ja! Jag har märkt att jag själv har förändrats. Har börjat tänka annorluna och se annorlunda på saker och ting.
Jag har även börjat våga prata med folk jag inte känner och säga vad jag tycker och tänker. Även fast det sårar folk (negativt?). Men sen så är väl alla så att dom ena dagen kan vara hur sega som helst men nästa dag ha världens energi. Sån är jag iallafall.
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!

2006-05-16 20:06
Jag har gått från en aktiv och social människa till "jag pallar inte".
spliff macht frei

2006-05-16 20:07
jag har förändrats... bara så ni vet

2006-05-16 20:07
och jag har även märkt att jag har börjat tänka!
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!

2006-05-16 20:35
"man pratar om saker som egentligen varken den lr jag bryr oss om och båda bara står och väntar på sin tur att prata." Så ser väl majiroteten av konversationerna mellan mig och mina kompisar ut. Someone.. depressing?

2006-05-16 20:58
Har väl mest förändrats med värderingar osv. Fysiskt är det väl ingen skillnad, lika slapp och "don´t give a shit"-ig som förr.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2006-05-16 21:58
låter som en haschpsykos
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, Today is a gift. That's why it is called the present. <br> <br> -Unknown