Bildtråd [Bad wear]
Vad har ni för stil på beachen? Själv så kör man på sina fräscha Rip Curl
Denna gräsand satt också utanför universum. Och inte nog med det, den ställde sig sedan i kön utanför bankomaten med 2 andra änder. Och de brydde sig inte alls om att det stod folk i kön där också.
Bad wear... Jag trodde att vi snackade fula kläder. Vafan. Jag hade sett fram emot en kul tråd här....
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
haha samma här fantalight
//Erik (aka Pipen)
haha säger detsamma, trodde vi fått oss en bad-taste-tråd...men det var ju fel..eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tänkte mig bad som i naughty
haha, min svengelska som e dålig antar jag haha. Men det kankse säger mer Xavante dock ;=). men kan ni inte hooka bilder?
Denna gräsand satt också utanför universum. Och inte nog med det, den ställde sig sedan i kön utanför bankomaten med 2 andra änder. Och de brydde sig inte alls om att det stod folk i kön där också.
svammel de var fetheta!
Skåne!
surf-stilen var inne 2004.
jag antar att jag bara önsketänkte =/
princessleija Jo det tyckte jag med uppenbarligen, därför jag köpte dom *tihi* nick Hoppas du inte bor i Lund för isåfall lär du bli fett trött på mig när jag går i dom heeeeeeeeela sommaren.
Moderator
2006-05-26 20:03
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Surfstilen suger kuk vilket år det än är. Badkläder är överskattat.. allt som hanterar vatten väl och inte avslöjar min lilla balle funkar.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
nick: vad är inne nu då?
dingrinn.blogspot.com
Vattenskidsstilen är om möjligt än värre..
"Once you've taken a few punches and realize you're not made of glass, you don't feel alive unless you're pushing yourself as far as you can go."
Tysk strandraggarstil är mer ute. Dvs string.
Rock out with your cock out!
trimmad: shorts som slutar ovanför knäna typ.
har hittat två bikinis jag måste ha i sommar.. 1. festliga bikinin Brun med blekrosa detaljer samt bruna paljetter och kulor där man knyter, jävligt snygg jävligt inte-Sverige men den ska fan bli min..helt kär.. 2. Hippie.. en 70-talsinspirerad från Debenhams.. ordentligt vadderad och trekant med bredare "axelband" och gul orangea och brun i en ganska funky blanding. den var dyr dock. .grrr hade inte bangat på baddräkt heller men baywatch förstörde allt. Jag provade en brun skitgrym baddräkt förrfölrra året men killen sa at den där ser bara porig ut..så tyvärr, jävla Baywatch.
Femme fatale
och nej jag kan inte stava,. fö tåls det att tilläggas att badklädsutbudet i Sverige råsuger men tack och lov har det blivit lite bättre på sistone..
Femme fatale
Vafan, min (tjej)kompis berättade helt förkrossad att baddräkt skulle bli jävligt inne i sommar.
Vita Lacoste tennisshorts, original från 70-talet. Känner mig som en riktig italienare när jag steker runt på playan..
fantalight. hmm lsät det någonstans jag med men jag tror det tar ett tag inan det slår igenom.. fast den jag hittade var grym, den visade jättemycket rygg och så, ingen saprkdräkt dirket men den var lite för dominatrixaktig..blä
Femme fatale
slår baddräkt igenom ska ja börja använda speedos
Rock out with your cock out!
Jag bara skämtade.<br><br>
Dom Men dom såg fuckade ut på den bilden dock :(
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
pr0ze, HAHAA geeerej, hoppas du inte är allvarlig
^ Smart sagt.
"Once you've taken a few punches and realize you're not made of glass, you don't feel alive unless you're pushing yourself as far as you can go."
haha baddräkt har väl sagts ska bli inne varje år sedan 1993 men icke..
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
ja vill se vad tjejerna ska haaaaaaaa
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
haha, dom var ju cleana =) kanske nån annan färg får se=)
Jag bara skämtade.<br><br>
jag är en kicker o kör med thai shorts
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
det var kanske roligt första gången någon länkade en bild på något oseriöst. blöö.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
det blev ju ändå en "Bad Taste Wear" tråd..
fortsättning följer...
Svammel : Dom du länkade är väl årets ripcurl kollektion, har svårt att tänka mig att dom fanns 2004 ?
Har ett par billabong, quiksilver, oneill och ett annat par..
Hitta bara bild på quiksilver :
www.blue-tomato.at
Denzel: Vet inte riktigt, jag köpte dom på rush i Lund, nystartad affär funnits X antal månader nu. Har noll koll på vad som egentligen e inne och ute och nere och uppe etc., Går på känsla bara =P en del som uppskattade dom här varjefall så det var ju bra :=)
Är det bara jag som tänker fortsätta med speedos ett tag till?
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Jag har ett par röda stringkallingar (tänk tanga) som jag fick av syrran när jag fyllde år ett par år sen. Dom ska jag ha på stranden.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
Shakes Låter tvärstiligt! Kan du ta bild?
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Broder P19 -> Haha inte en chans, jag är så sexig att jag skulle få min gästbok sönderspammad med "häjj ska vi träffas sexay *smajl*", och sånt gillar jag inte.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
mina som jag ska ha i sommar, brudarna kommer flockas på stranden ;)
har quicksilver, billabong och ripcurl..
ripcurl hittade ej bild på de andra 2..
fortsättning följer...
ska alla, som inte skämtar gå med tält på sina sparriskroppar i sommar?!?!? ska länka upp mitt sjuk snygga badtyg när jag hittar det......dom är tajta iaf....inte för tajta(måsta ju få plats i dom.....)
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Svammel : Jag gillar dom också, boardshorts är det bästa jag vet så jag menade inte så.. Lät bara som att du köpt dom för 3 år sedan när du länkade en bild på ett av paren i årets kollektion :)
Bara jag som tyckte "Bad wear" lät bra. Tyckte det var fyndigt med lite svengelska
kommer bli ett par såna
här .