Tips om öl till helgen!
Som rubriken säger! Vad tipsar whoas snubbar/tjejer om!
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
jag kan tipsa dig om att inte köpa arboga 10.2 iaf. Äckligaste ölen nånsin..
Blanda.!
"Once you've taken a few punches and realize you're not made of glass, you don't feel alive unless you're pushing yourself as far as you can go."
sjukommatvåan! smakar batterisyra men mycket alkohol för pengarna!
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Guinness
"Modellbrudar är fan som framavlade hästar, de ser bra ut men de är dumma som skit" - Lemmy Kilmister
jag testade en som jag aldrig testat förut, som hette Zebra någonting. den var rätt soft, tyckte jag.
hur många öl trådar ska de finnas? :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sofiero eller Kung
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Kolla i topp 3 tråden och ta åt dig tips. Herregud!
böf
Producent
2006-06-01 14:58
bästa o godaste ölen nu när det e sommar är självklart corona o sol...finns inget bättre att dricka nått av dom 2 ( iskalla ) en varm sommardag....så köp nått av dom 2 eller båda
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Tiger Staropramen Carlsberg Hof
Don't trouble trouble until trouble troubles you Rätta mig om jag har fel.
Producent
2006-06-01 15:03
fridge F19: corona har jag drukit i många år....BB som har tagit efter mig eftersom dom vet att det e bästa ölen att dricka sig full på =) kör dock inte med en citron bit instoppad i flaskan smakar skit...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Bass! ett engelskt ale som smakar fruktigt och underbart!
The New World Order IS Here
Nä asså jag e så barnsligt förtjust i Corona :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har inte smakat den än men jag tänkte ivf själv testa Hallands Pilsner =)
Stjärt_Flykting F18 - jag med.. Eller Staropramen o Budweiser!
frudie P19 Ja de e nåt med flaskor alltsåå.. Heineken är ju inte helt fel det heller!! Budweiser MMMMMMMMMMMMMMm asså fan har lust o bli alkis just nu..
Producent
2006-06-01 16:10
drack mycke Bud förr men tröttnade kanska fort på den eftersom den blir så besk o blskig efter ett tag.....
Hade inte räckt o checka "favoritöl"-tråden?
^ Smart sagt.
Det fanns en öl som det var en känguru på den var så jävla goooo.. är det ngn som vet vad den heter? finns den ens kvar?:P
bacardi razz, nej vänta.... bacardi razz! FAN
all fire burns, little baby, you´ll learn
Poker_face P0 ne ville ha en egen tråd.
Kändes som att folk ändå tyckte det var kul att skriva i tråden to m du, men varför klaga kärring?
Brahma med lime
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
palla dricka öl som smakar vatten. nää en guinness eller san miguel ska det vara, sen funkar den helt vanliga sofieron:)
prs? varför inte om jag får fråga?
haha jag tycker tvärtom faktiskt, mörk öl rinner in snabbt utan så mycket smak, medans ljus öl smakar mer öl liksom.. aja, alla tycker olika:)
Guinnes staropramen eler varför inte veteölet Hoegaarden <- den var rätt god vill jag komma ihåg väldigt sommrigt öl
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
starta till de med 4 lyxiga duvel sen kan du dricka piss
köp inte.....billigast så....
Miller, Staropramen
Aldrig mer....
öl som öl , man blir full hursomhelst!
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
Jag dricker ALLTID Harboe pilsner 33cl flaska mellanöl. Den är så jävla billig. 6 stycken för 13 danska kronor.
Harboe är lätt den prisvärdaste ölen på bolaget. Du får 11st och två plastkassar för 100 spänn på öret.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
Graffare
2006-06-03 16:23
Nils oscar
Yall done fucked up, turned me back to the old me!
mörka staropramen är otroligt god prova den inte ljusa den är ju medelmåttig
Broder P20 , omfg , sofiero är ju Fulöl :D. Miller ska de va !
Det Var Tur Att De Inte Var Saxen Sade Finnen Som Fick Kniven I Ögat