I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

skateboard

Övrigt - Blandat

2006-06-26 22:56

skateboard

jag tänkte börja skata, men vad ska jag ha för bräda och vartifrån ska jag beställa? :) den får högst kosta 1000kr.
jag har inte skatat tidigare, har testat på nån gång men.
och vilket märke är bäst?
och hur stor bräda ska jag köpa? :O

blunda , om du inte tål konst.
Moderator

2006-06-26 22:58
www.junkyard.se

Vilket märke som är bäst är helt enkelt en smaksak. Du behöver ju inte köpa dyraste direkt. Sweet brädorna är sjyssta.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2006-06-26 22:59

beställ en komplett ATM bräda.. det duger som nybörjarbräda..

iof va det typ 5 år sen jag åkte skateboard sist.. men jag skulle gissa på att nått sånt duger.

köp inte Warp eller nåt sånt skit, det går ju inte att stå på skiten.

känner du på dig att skateboard är nåt du ska sattsa på så köp nåt ordentligt från början..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-26 23:01
XIMER

och vad är nåt ordentligt då?:)
blunda , om du inte tål konst.

2006-06-26 23:15
akatshitirie

bli medlem på www.skate.nu så får du garanterat bättre och mer svar!

2006-06-26 23:16
Boardstore har bra plankor till bra priser.
Fuck me, I am weak

2006-06-26 23:21

det jag just förklarade.. :/

bäst gör du i att gå in i en skatebutik och be om råd där.
bor du inte nära en sån utan ska beställa hem grejerna så skulle jag beställt tex:

hjul: spitfire wheels, eller nånting i den klassen.
truckar: independent eller nåt..
bräda: ATM eller nån annan blankboard (utan tryck) billigare så.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-27 00:37
tjacka en mini logo bräda å stödj skaten de gör inte dom där blanksen..kostar 399:- på core så de e prisvärt
...RINGVÄGEN OPEN CHAMPION...
------->kill all animals<-------------