I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad göra med en tjejkompis?

Övrigt - Blandat

2006-07-10 20:58

Vad göra med en tjejkompis?

Har en tjejpolare som jag är lite småkär i...

Hon & hennes pojkvän ska flytta till en ny lägenhet snart, och dom behöver måla om, spackla o skit i den gamla lyan..
Hon har lite humm om hur man gör men hennes pojkvän vet INGENTING överhuvudtaget om sånt och typ vägrar hjälpa till
så hon ska få hjälp av sin mamma att fixa ihop lägenheten.

Erbjöd mig hjälpa till men kom på nu i efterhand att om jag skiter i det så kommer det resultera i att det kommer dröja längre tid att fixa lägenheten = dom bråkar mer = större chans att dom bryter en gång för alla -> mer chans att jag kan hugga henne då kanske? hmmmm

Fast samtidigt som hon är en god vän till mig så vill jag ju självklart hjälpa till men vafan! Dom borde ju kunna fixa det där själva.

Vad göra?
Ska jag hjälpa tjejen som jag är kär i att flytta ihop med sin skithög till pojkvän?

En annan grej är att om jag hjälper henne - då kanske jag växer i hennes ögon.. hmmm? =)

Whoa - jag behöver råd! Ska jag hjälpa henne lr inte?

4 months down the down the road the idiot gear kicks in

2006-07-10 21:00
hjälp henne. var hennes bästa vän. bästaste bästa vän. var den hon söker tröst hos- var inte bara killen som hjälper henne måla. stötta henne hela tiden jämt.

men en fråga. hur länge har du varit kär i henne och hur länge har de varit tillsammans och är han verkligen en skistövel och har du ingen annan du kan göra henne svartsjuk med? :P

hjälp henne istället.

hjälp henne!
om hon någongång skulle breaka med sin nuvarande snubbe så kanske hon söker tröst hos dig!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2006-07-10 21:02
Hjälp henne men dra ut lite på tiden, jobba långsamt osv.. Sen blir det som på film: Killen säger typ fan va seg han är och då lackar hon och säger att du gör ditt bästa så börjar dom auuwuooooaew blabla sen bryter dom och du får efter lite charm flytta in i en nymålad lägenhet :)
Men lika glad är jag för det!

2006-07-10 21:03
hahahahahaha, vilken pärla :D naej men du ska ju lätt hjälpa henne då om hon är din kompis, utan tvekan, fast du får ju inte bara göra det för att du ska "växa i hennes ögon", då ångrar du det säkert som fan sen om det skiter sig.

2006-07-10 21:03
Hjälp henne! Du växer ju mer i hennes ögon genom att hjälpa istället för att strunta i det som nånslags långsökt taktik för att det ska ta slut mellan dom. Även om det inte blir ni har du ändå gjort en bra sak för en person du gillar, det är väl inte fy skam :)

2006-07-10 21:07
hjälp henne!
hon kommer att inse vad taskig pojkvännen är som inte hjälper till och vara väldigt tacksam mot dig..

varför är killen en skit?

2006-07-10 21:11
snabba svar här, Kul! =)

Utanatttveka - Dom har varit ihop kanske 4år totalt men dom bråkar rätt mycket emellanåt. Han har brytit med henne några ggr men hon e så jävla nere i honom av nån anledning =/
Nu kanske det är på väg skita sig igen,,har det på känn.

Njae har ingen att göra henne svartsjuk med just nu men har märkt att hon försöker visa upp sig så fort jag haft nån.

2006-07-10 21:59
Hjälp henne .. sen va lite frånvaro ett tag, va inte alltid där för henne för då blir du bara den-dära-underbara-bästa-kompisen och inget mer.
och vem fan är du?

2006-07-11 08:59
jamen dååsåå. se till att vara hennes första tanke nästa gång de gör slut och smyg in små kommentarer typ stå o viska när hon sover
han är skit han är skit han är skit
o sånt där som ma bara vet borde funka

2006-07-11 10:02
att inte brudar fattar att det är så här killar är, existerar ingen snäll kille, finns baktankar i allt :)
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg

2006-07-11 10:10
hjälp henne.
sen visar du snoppen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-11 10:27
Klart du ska hjälpa henne..Men att försöka bryta mellan dom tycker jag inte du ska göra,även om det känns frestande.Låt det ha sin naturliga gång o sen kapar du henne när tiden är rätt.

Lär ju ska uppskattas av henne,tex; Jag har älskat dig i x antal år men jag har inte velat säga nåt pga. respekt för det du hadde,men nu när ni har gjort slut så kännde jag att jag kunde berätta det för dig..

Om det nu är så du känner.
Reputation is the cornerstone of power.

2006-07-11 10:28
Eller så gör du som taditukschu säger..hehe
Reputation is the cornerstone of power.

2006-07-11 11:47
det där med och få ihop det med tjejkompis går inte,det dödsdömt redan på förhand.

men annars var snäll och hjälp:)
...

2006-07-11 12:22
..dom har varit tillsammans i 4 år. antar att du känt henne minst lika länge. i all ärlighet - jag tror du är stuck in the friend zone.

(dessutom - om dom varit tillsammans i 4 år, tror du inte människan behöver vara ensam i åtminstone 4-5 månader efter deras ev. breakup?)
It's only gay if balls are touching

2006-07-11 12:23
hursomhelst, klart som fän att du skall hjälpa människan med att styra upp lägenheten. sjukt keff snubbe hon har som låter hennes MAMMA ta hans plats.
It's only gay if balls are touching

2006-07-11 12:25
Pàtetiskt med killar som är kära i en tjej(spelar ingen roll om det är en vän eller inte) som har en pojkvän ..

lägg ner det där. respektera att personen har kille/tjej , och leta efter någon annan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-11 12:54
hjälp hon!
Du har mer kontroll över situation om du är i närheten av hon. Försök få dom o bråka samtidigt som du hjälper henne. Och efteråt säger hon "det skulle inte gått utan dig" etc :D
"Reality means you live until you die, the agent says. The real truth is nobody wants reality."

2006-07-11 13:01
Hjälp henne -> Väx i hennes ögon -> När de gör slut, då jävlar ska hon ha lite dirty tröst! :)

2006-07-11 13:55
Hjälp henne. Ni kan måla tillsammans och bli svettiga och behöva strippa ner till underkläderna.

2006-07-11 14:00
Nä. Men seriöst nu. Säg till henne diiiiiiiiiiiiirekt att du vill ha henne. Sen så hjälper du henne måla om, sen är du med henne 24/7 som kompis. Sen när han floppar så är du där diiiirekt!
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.

2006-07-11 14:06
Håller helt med spöket P23!
Jag fattar inte det heller. Hjälp henne med måleriet men håll dig på din kant. Försök inte ens, ni är kompisar och det kommer säkert förbli så. Ge fan i att fucka upp deras relation och inte strö salt på såren. Om det nu blir slut med hennes kille så kan du ju säga vad du tycker om henne. Tills dess, stay da fuck off!!!
Crime Pays, ask the Rothschilds!

2006-07-11 18:06
haha, okej så alla är överens om att jag ska hjälpa henne.
Så får det bli! =)

Hon ska laga middag till mig efteråt sa hon..
Nice! Ska nog ta med en vinare, hähähä!

Kommer inte lägga in stöten utan bara Martin-Timella hela lägenheten.
Sen får vi se vart det leder. ;)

AAAAAAARGH, Hoppas hon gör slut med den där klåparen snart.

2006-07-11 18:57
Haha, skamtar du??

2006-07-11 19:23
Molle: om vad?

2006-07-11 21:12
gör som taditukschu sa det funkar jämt om du har stor