I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

epilator?

Övrigt - Blandat

2006-07-13 21:12

epilator?

jag har lite undringar om epilatorer ..hade nämligen tänkt införskaffa mej en. ni som använder en, hur funkar det för er? jaa, jag anatar att det kommer göra heelt sjukt ont, yes, MEN what aboyt dem legs efteråt vava? :D blir dom lena å fina i flera veckor efteråt? e det värt att köpa en? vilka märken e bra? tipselitipsa.

poss.

2006-07-13 21:17
alltså jag var full på en fest och en tjej hade fått för sig att jag alltid skulle hävda mig. hursomhelst så utmanade hon mig att raka ena smalbenet och såklart tog jag utmaningen och inte bara det utan jag tog raggarsträngen och allt. det höll bra länge, 3 veckor kanske. och eftersom alla håren vart utryckta så blev det inga såna där jobbiga inflammationer.

2006-07-13 21:18
Satsa på en bra direkt. Inget billigt skit på ÖB så funkar det bättre.

2006-07-13 21:19
ok jag blev utmanad, vad är din ursäkt mellanöl?

2006-07-13 21:20
Har en kompis som använder epilator och har själv funderat på att köpa en. Hon säger att det gör grymt ont, meen man vänjer sig och att hennes funkar halvadant. Men det kan ju säkert bero på vilken märke som sagt..
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer

det gör ont - ja. har du väldigt fjuniga och ljusa hår är det inte att rekomendera, då går håren mest bara av istället för att ryckas bort. annars brukar mina ben vara lena i 3-4 veckor typ, men jag har mkt ljusa små strån som bara går av så det ger inte ultimat resultat på mig.

denna skulle jag rekomendera! har en själv utan massagegrej men har provat med massage och de är mycket skönare. det där med kyla ger jag inte mycket för. är lite sugen på att slå till, har lite för dålig personalrabatt bara ;)

+ ta en alvedon en timme innan så gör det lite mindre ont!=)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

haha verbose, de låter ju bra :)

mellanöl, nej nej, inget ÖB! jag vill ha tips på braiga grejer.

2006-07-13 21:21
Jag gnällde på hur brudar gnäller när de vaxar benen mm så mitt ex hade en hemma och körde lite på raggarsträngen. DET GJORDE ONT. Sen efter det satte hon en vaxlapp på bröstet som jag fick dra av själv. Så jag fick en ruta på bröstet. Dock en snyggt när det var strandsässong

2006-07-13 21:22
tack lia! jag hoppas att det kommer funka bra på mej..skadar inte att testa, orka pilla med rakhyveln hela tiden :)

2006-07-13 21:28
Säger samma som lia förutom att det faktist unkar med kylegrejs på mig iaf:)

Sen kan du ju prova veet eller nån som kräm funkar länge å bra de med! Fast de gör minder ont =D

De gör ont som satan i början men man vänjer sig som sagt. :D

!! :)

2006-07-13 21:56

epilator är hemskt . varmt vax är the shit :)
mjao!

2006-07-13 22:04
det som är bra med epilator är att håret inte behöver växa ut lika mycket som när man ska vaxa ;) och när håret är kort så gör det faktiskt inte så ont!
Woot