Poker---Straigt Flush
Bild oddsen skall ju vara 650 000 / 1 Många här på whoa som fått RSF?
Har typ aldrig fått, min appa berättade att han hade fått en grejs med stege från 10 - ess i hjärter. Vad heter det?
one night stand? ;) lr straight flush kanske det heter
FÖRORT
Royal straigt flush gäller ju i alla färger =)
jag har fått 9-kung i hjärter en gång men inget mer :(
oddsen är knappast så små i texas holem. möjligen på bara fem kort.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
fick det häromdan =) i spader, helt chockad
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Refused P25 är det inte små odds? i samma färg också? haha ok du har koll
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
blazeandamaze: Har ingen aning vad dom korrekta oddsen är, men dom är nog betydligt lägre (om man som sagt ser alla sju korten).
fått ett par gånger är dock stoltast med min 10-A hjärter
fick det på jackvegas ger en fin 500ring direkt:)
ja spelade poker me familjen en gång i tiden, vi hade en hel kortlek me 2jokrar och ja fick royal straight flush men alla trodde ja mygla
Vafan vann du 46 kronor på det? :/ hehe... Har fan aldirg får royal str8 fluzz, men en helvettes massa fyrtal i ess o kungar.. närmaste måste vart straight flush 7-J i klöver :(
^ Smart sagt.
straight flush har man väl fått någon gång, men aldrig royal.
6 gånger nu på internet=) fast tycker bara att tvåkorts räknas
650 000 / 1 ? kan det stämma?
Vad är de 10-A i hjärter kallas? de kanske bara är i usa de kallas något annat än "royal sraight flush". Typ: royal sraight flush. Inte för att det spelar någon roll vilken färg eftersom att de bara kan vara en som får en sån på ett bord.
Var lite kreativ för fan!
jag har fått det en gång.
Just my 5..
och fresten. så är det typ 10000 mer odds att du får det på internet. det är typ 40% channs att river är avgörande (då menar jag att om jag har triss i ess och han stegdrag så får han på sista) Det händer hela tiden och det gör en galen, speciellt när man lirar fet pot med real money. AAAH! Fresten så stämmer det där naturligtvis inte. Däremot är det betydligt större chans att det händer på nätet ja, för att det spelas oerhört mycket fler händer där.
blubb: Då tycker jag att du enbart ska spela draghänder och på så sätt knäcka riggen! Du kommer att bli en mycket rik ung man.
Har fått både IRL och på nätet några gånger. alla färger.
imperial straight flush? någon?
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
royal är inte så tufft på internet, där är det knappast 650000/1. Riggen är ganska uppenbar. har en printscreen när jag lirade när 2-3 st fick kåk och en fick fyrtal.
köttigt hur som helst
Oj, snillen spekulerar när Whoa's pokerelit berättar om riggen som givetvis existerar på varenda pokersida. Snälla, folk kan ju inte vara allvarliga? För hur kan man tro på att någon skulle sitta och mixxa med oddsen så att nån stackare ska gå minus hela tiden? Om man alltid upplever att nätpokern är riggad, och att det är därför man går back, så får man nog fundera på att sluta spela poker för då är man uppenbarligen inte tillräckligt bra helt enkelt. Det existerar ingen nätpoker-rigg - avskaffa myten! PS: En sak jag alltid funderat på är om dom som sprider dessa rigghistorier är samma människor som trodde(tror?) att systembolaget blandar i kräkmedel i alla alkoholhaltiga drycker som säljs?
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Steal: En sak jag alltid funderat på är om dom som sprider dessa rigghistorier är samma människor som trodde(tror?) att systembolaget blandar i kräkmedel i alla alkoholhaltiga drycker som säljs? Det är iaf i 99% av fallen förlorande spelare som vill hitta en ursäkt för sina förluster.
min kompis hade straight flush o jag flush, sen på rivern kom nått kort kommer inte ihåg vadsom gav mig royal flush :D
Battlerappare
2006-07-28 17:18
har fått royal strait flush, och strait flush ett par gånger :p
:c
Har fått Royal två gånger - i hjärter och klöver. Str8 flush har jag tappat räkningen på, spelar man mycket nätpoker och flera bord samtidigt så är det inte jätte ovanligt.
Refused: Exakt.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
jag har bara haft straight flush inte royal :)
floppade royal strtaight flush en gang,, nar jag lirade playmoney.. vart typ bara forbannad da.. efter det har jag fatt nagra fargstegar nar jag lirat med riktiga pengar, men da lagre, och dom kanade jag anda inte sa mycket pa..
mest en kul grej...? (känns barre bus)
För hur kan man tro på att någon skulle sitta och mixxa med oddsen så att nån stackare ska gå minus hela tiden ja det är ju därför.... Anledningen till att det skulle vara riggat är ju för att sidan ska tjäna mer.. jag har kåk, du har fyrtal, potten blir stooor, raken blir stooor! sen är det klart att inte alla sidor är riggade, jag vet dock en sida som är det, den stängs ner snart.
No cake for the impurity!
Mentalprayer: och den siten är vilken?
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Royal ett par gånger, lägre stegar fler gånger än jag kommer ihåg
Jag har fått Royal straigh flush två gånger på samma kväll under ett live spel.
All your base are belong to us
har ju "bara" fått färgstege 5 ggr under min korta pokerkarriär :P 2 av dom kom under samma kväll lr ja, jag fick royal när jag lirade chicago och läggepoker, fast där e det lite enklare..
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
jag har fått 10-A i klöver en gång men de var i och för sig på 3 byten men är ändå rätt stolt...
en apa som skalar en banan måste väl vara ett skaldjur??
jag fick det en gång också dock så fick alla det på bordet eftersom Straigt Flushen kom på bordet..:)
Sannolikheten att få en straight flush om man följer med till och med rivern är 1/3 094 (se nedan för förklaring) inte 1/650 000. Sannolikheten att få en royal flush, som du ju också har i detta fall, i samma situation är förståss 10 gånger mindre (eftersom det går 10 straight flush på varje royal flush) det vill säga 1/30 940. Straight flush 4*10 händer av 5 kort som var och en kan kompletteras på 47!/((47-2)!*2!)=(47*46)/(2*1)=1 081 (2 kort plockas bland 47, ingen hänsyn till ordning) sätt söks. Det ger oss 4*10*1081=43 240 möjliga kombinationer av 7 kort som ger en straight flush. Dessa söks i ett urval av 52!/((52-7)!*7!)=(52*51*50*49*48*47*46)/(7*6*5*4*3*2*1)=133 784 560 (7 kort plockas bland 52, ingen hänsyn till ordning) möjliga kombinationer av 7 kort 43240/133784560=1/3094
Jag har fått royal straight flush i ett parti Chicago. får man respekt då?
One chapter a day
Chicago är ett stickspel med flera byten, sannolikheten är så sjukt mycket större..
hahaha herregud vad folket här inne INTE kan oddsen för olika händer i poker.
ja t.ex nu floppa jag fyrtal i Knektar... en J på handen, 3 på floppen..:)
blubb F16 Det är det trådlösa som e offline....
för alla som undrar när det är 10-ess i hjärter heter det royal imperial straight flush
...
suger att ha fått färgstege typ 15 gånger men aldrig royal :D
Efter punkt stor bokstav.
2 gånger har jag lyckats. Vann struntsummor båda gångerna :(
http://www.twitter.com/michaelcrackson
oddsen du anger gäller väl att få det på 5 kort? dvs att floppa en royal straight flush. jag floppade en royal med K-Q i hjärter på handen. jag blev arg för jag vann bara 30-40 dollar på potten, och om att jag inte kunde ha den mojon när jag köpte en trisslott istället.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha