sådant som jag vill och rent teoretiskt kan bli: receptionist bilbliotekarie dekoratör Musik journalist Sådant jag vill, men inte kan bli: Panelmänniska/tyckare Fredrik Strage Jobba i "Mythbusters" teamet Palaentolog, med stora dinosaurier. Producent Richard Branson
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
har fått erbjudande om porrfilm.. vet inte om det kan vara något. nu jobbar jag i en porraffär o jag trivs
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
hallick
(\_/)<br> (O.o) <br> (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
shit va ni har låga mål, jag blir lite mörkrädd Mirjam: revisor? det var ett lite udda yrkesval.
Porrstjärna vore fett värt.. knulla fina damer och tjäna pengar.. inget jag skulle bangat på
Fucks your life up crew Tjabo!
konstnär på heltid kläddesigner stylist forskare inom genteknik byggingenjör advokat DJ journalist osv...
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
jag jobbar med det, fast en ordentlig IT touch på det. och det är faktiskt riktigt roligt
jag personligen tycker att alla yrken i sin rena form är rätt tråkiga när man kan blanda ihop dom blir det roligare. IT och ekonomi i mitt fall
Kondomtestare?
Jag har ingen forumsignatur.
Jag jobbar med mitt drömyrke :)
Signatur får rum här
Vet inte om du läst NV Men om du har det kan du alltid försöka att bli Pilot. Det är inte så höga krav (visserligen dyr uytbildning). Du flyger kanske bara 3, max 4 ggr i veckan. När du går i pension (vid 45-50 år, pga syn, hörsle etc) kan du tjäna över 100 000 imånaden. Pilot, det är ett bra yrke. Ps, skaffa ingen familj isåfall, du får aldrig se dem :p
bildlärare lär ju vara ett rätt schysst kneg, alla bildlärare jag nånsin haft har bara gått runt och druckit kaffe och inte brytt sig om nånting..
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
sodoku Word!
Signatur får rum här
Har redan mitt drömyrke.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Cruiser det är grymt att vara pilot. Har en polare som är det. Man ska tydligen inte vara färgblind. Många killar som misslyckas då. Sodoku så jävla word! Bildlärare e nice! Religionlärare med!
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
åffer vad jobbar du med? ___ vad jobbar du med?
Det sodoku sa är fan sant!
Konstnär! Konstnär! Konstnär!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Konstnär konstnär konstnär konstnär!!!! (jag håller med dvs)
Jag ska bli den första svensken som jobbar på en pizzeria.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
rätt, ahahahahahahahahahhahahaha:)
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
jag vrider mig av skratt!
så jävla bra!
jennie-is-back Det vet du redan? Pratade ju med dig förut om din nya bil ;D Jag är bilmekaniker =)
Signatur får rum här
delfinskötare!
^sömn i tanken eller tanken i sömn<br> drömmens verklighet eller verklighetens dröm^<br>
jag väntar på att någon säger astronaut eller brandman
åffer jag har guldfiskminne :)
Mitt drömjobb är Make Up-Artist
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Eller i serveringen på en västindien-kryssning!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Historiker och arkeolog, väktare med full utbildning persson skydd osv, äga och driva ett eget gym ..
/Mvh Q
rådgivare till statsministern skulle ju inte vara helt fel.
Kolumnist eller författare; kanske båda?
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
hitman eller trollkarl skulle vara coolt.
det jag skriver eller lägger upp, ska inte tas på allvar för jag är mytoman samt har personlighets klyvningar.
vafan vad ni siktade lågt. jag säger bara: diktator fast annars är det någon form av djuphavsforskare. eller bara dykare och chilla runt i havet och titta på fiskar hela dagarna. alltså borde jag bli marinbiolog men det är så mycket skit man måste läsa då. andra drömyrken: kläddesigner personal shopper modell fotograf över huvud taget få jobba med kläder.
Rehab is for quiters.
som reta säger. kommer nog ha ett sådant jobb i framtiden om allt går bra ;p
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.