mammas kille är skum(?)
okej, han är wierd Min mamma och hennes kille har vart ilag nu i 3månader snart. Jag tycker han verkar schyst oså.. Han va gift med en tjej innan mamma, och hon bara drog utan att säga nånting, så han åkte in på psyket, hursomhellst så fick jag reda på det här av min flickvän nyss (min flickvän och mamma pratar rätt så mycket med varandra) : förra helgen så hade han skrivit till sin gamla tjejs mamma att han skrev en text till sin gamla tjej (hennes barn alltså) så hade han skrivit ett stycke ur en låt av min pappa, liksom wtf? han lyssnar väldigt mycket på pappa oså, men man kan väl inte bara sno texten sådär och säga att man själv skrivit den när man mådde som dåligast på psyket. hmm vad ska man göra? är han dum i huvet?
"aah, han kanske säljer sin bräda, men då får du räkna med o ge nåra tusen"
han skickade det alltså på natten, mamma hörde att han skrev sms med någon, så på morgonen när dom vaknade så sa hon : vem skrev du med inatt då? och han blånekade och sa : jag har inte skrivit med någon, kolla igenom mobilen då! fast klövhuvvet hade ett skickat sms kvar, och det va det dära.
alltså din pappa är musiker? och snubben snor texten... men han kanske bara citerade texten? Ärligt talat så har jag ju hört knäppare saker. Du kan ju alltid fråga honom och säga att så får man inte göra. verkar ju inte vidare schysst mot din mor, om snubben fortarande är efter hans ex. föressten, är du från västerbotten? eller säger man ilag på andra ställen också? :)
"life's a garden, dig it."
pappa är musiker ja, han citerade inte, han skrev klart och tydligt att det va han som hade skrivit det när han va på psyket :P näe.. jag är från värmland :D!
okok, men då får jag komma med det lite trista förslaget att Antingen du, eller hon själv ska snacka med snubben om att han ska respektera din mamma annars åker han ut.
med "hon själv" menar jag din mamma dårå
word black power. Låter väll inte så överdrivet jävla skumt, har hört skummare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ta tummen ur röven, snacka med han. verkar ju onekligen ha rotat på din dator.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag hänvisar till vad jag sa i den andra tråden.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
vem är din farsa? nån man vet?
verkligen nu vill man veta1
http://www.sthlmmd.se
nej ;)
äh, det är därför man inte ska låta sin morsa skaffa en ny kille ifall det skilt sig med dom riktiga päronen, jag hadde jagat han med yxa ifall min morsa skaffar en kille, jag vet inte varför. och jag vill inte ens veta vad min farsa hadde gjort haha..aja som sagt ta tummen ur röven och snacka med honom eller nåt..
www.gbg031.se
hehe :D
hahahah :)
Moderator
2006-08-06 17:31
Call the cops!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
ja, kötta på.
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!
Han verkar fuckad, döda han!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
One2One2 Hur kommer det sig att du inte vill berätta vem din pappa är? Är det hemligt, skäms du, får det dig att känna dig viktig eller är du allmänt paranoid? :P Hur som helst verkar din mammas nya snubbe vara en sådan där blödig "tycka synd om mig själv" kille som tar fina texter från artister han försöker smöra in sig hos tjejer med. Sitt Ex dessutom! Säg åt honom att ge fan i din dator och din farsas texter! Kan ju inte låta honom komma in i ditt hem och bete sig hur som helst!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
min pappa är ingen kändis, han är bara en vanlig människa som gör musik ;p jo, ibland sätter han sig bara och stirrar och säger, "hur kunde hon lämna mig" "hon bara drog" och sånt där shiet.. fast inte när jag är med då. det här har jag fått reda på genom min flickvän som fått reda på av det av min mamma, eftersom min mamma och jag aldrig snackar känslor :P
One2One2 meh, jag tycker det låter som att han är ohälsosamt besatt av sitt ex. Så mitt råd är att du säger till din mamma att du tycker han är skum och varför. Varför hänger hon med honom? Hon lär ju hitta någon som bryr sig om henne istället för ett psyk som yrar om sitt ex hela tiden..
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
hahaha, om han sitter å yrar om varför hon lämna honom och att hon bara drog, så tror jag att han baa är med mor din för att han just "behöver" någon där för stunden..
håller med Hokke. Tror han hänger med din mamma för att ha någon i sin närhet som kan tycka synd om honom. Hans känslor verkar fortfarande vara hos sitt ex.
Du är kriminell å han är undercover polis, spelar störd å klantig men snart slår han till å du får livstid. var försiktig.
det jag skriver eller lägger upp, ska inte tas på allvar för jag är mytoman samt har personlighets klyvningar.
jaså, nu uppades bara tråden.. jag skrev iallfall ; Jaha.. Nu dumpade hon han tydligen.. jag som börja gilla han :(.. såhär skriver han på msn : han använder sig alltså av namnet : the man in black The Man In Black: ;Mamma stängde av telefonen,hoppas att hennes nya kille är lika snäll som jag..... Jag önskar att ni får det bra för ni är härliga ungar.... The Man In Black: Men vi kan väl chatta ändå.. för jag tycker du är cool... - Simon älskar sin Anna (l): mamma har ingen ny kille sorgligt sånt här alltså :( synd om han
han flyttade inte ut föräns nu, mamma sa åt han o flytta på fredag, och han åkte idag :P
Säg som det är: du har en "kompis" som din plastfarsa tar på?
Signatur får rum här
din far är Ulf Lundell, din mamma Sanna, och pojkvännen Mikael Persbrandt..
Femme fatale
:( då vill jag va peter jöback..