Va med om en grej idag som störde mig.. Jag har inte varit ute och rastat min bmx på länge, så tänkte att det var dags idag. Åt lite innan jag gick ut, vädret var inte det bästa, ganska mulet, men jag var så inställd på att köra loss lite.. Jag begav mig ut, och började genast, efter 20m känna regndroppar på armen. Men skit i det tänkte jag. När jag kom bort till stället jag brukar köra kände jag fler droppar, så typiskt! men tänkte att det kanske skulle renga klart rätt snabbt så körde vidare, tills det började regna lite mer då jag insåg att jag likaväl kan dra hem, svårt att köra när det är blött på marken. Innan jag vet ordet av det pissar det ner, verkligen ÖSER ner! Det börjar åska och blixtra, jag såg knappt nåt när jag cyklade för det regnade så häftigt. Dyblöt blev jag såklart, av nån anledning lämnade jag mobilen hemma. Vilket var det bästa med det hela det här. För min mp3-spelare låg i fickan, blev genomsur (hade nyligen köpt ny eftersom jag lyckats pajja min förra) Kommer hem, och upptäcker att jag hade glömt stänga fönstret, så vatten på golvet såklart. KUUUL! Mkt att läsa, men irriterande var det iaf.