I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Påsar under ögonen?

Övrigt - Blandat

2006-08-10 05:57

Påsar under ögonen?

Hur tar man bort sånt på bäst och billigast sätt?

(Jag vet att börja sova på nätterna är ett hett tips, men när dom väl är där..)

Nån som kan hjälpa?

Sittin sideways...

2006-08-10 06:02
smink.
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa!
kan ja få köpa en skiss av dej??..
Styleline x2

2006-08-10 06:06
Min syrras X som var missbrukare och är död idag använde något som hette "clear eyes" för att få bort sitt.

Syntes tydligen inte alls...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2006-08-10 06:32
Smink är inte ett alternativ.

Och Clear eye´s vet jag mycket väl vad det är, och det tar bort röda ögon, inte påsar under ögonen...

men tack ändå.
Sittin sideways...

2006-08-10 06:40
Sov...........
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2006-08-10 06:41
fan. men... sov ändå?

öl? spliff? Smäll i huvudet? sex?

JAG VEEEEEEEEEET INTE!!!!!! : (
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2006-08-10 06:42
Jag har haft sömproblem sen jag var bebis, enligt min morsa. Normalt för ungar kanske, men nu har det hållt sig 20 + år...
Jag håller på att utreda skiten med läkare, men dom är duktigt sega.

Men vad kan jag göra så länge?
Sittin sideways...

2006-08-10 06:55
emeliebruden:

Öl: Jag dricker inte längre

Spliff: Jag blazar varje dag, hjälper inte mycket.

Smäll i huvudet: :)

Sex: Göra mig bara piggare och sugen på mer...

Finns det ingen superdupermegacure som bara poouff och sen, borta?
Sittin sideways...

2006-08-10 07:40
Jag är seriös nu:

Riv rå potatis och lägg på ögonen i 15 minuter. Det fungerar faktiskt (i alla fall för mig).

2006-08-10 08:00
Ok, vilken del ska jag lägga och hur ska delarna vara utformade... typ?
Sittin sideways...

2006-08-10 08:08
Delarna?

Riv den råa potatisen på ett rivjärn (finaste sidan) och fördela sedan massan på dina ögon. Ligg ner i sängen/soffan i en kvart.

2006-08-10 08:18
jag har hört att man ska kunna lägga våta tepåsar på ögonen men har inte testat... gurkskivor är väl någon sorts klassiker annars
...looking more like 5 cent

2006-08-10 08:28
spliff fuckar väl upp dygnsrytmen om något.. Lägg ner de om du e seriös med ditt problem..

2006-08-10 08:28
I en film som jag glömt namnet på så håller dom skedar under ögonen. Jag prova, men jag vet inte om det funka, men det var kallt och skönt!

Iaf, nivea har en ögonkräm som man klappar in i huden under ögonen. Den funkade jättebra för mig.
nog pratat om dig! nu pratar vi om mig..

2006-08-10 08:36

Jag har hört (dock ej testat) att hemorrojdsalva (!) eller om det var någon annan form av "ass-cream" skall fungera finemang mot påsar om man stryker det under ögonen.

Annars är denna crème bra om man har lite tålamod:
www.bodystore.nu

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

2006-08-10 08:46
det finns aloévera krämer som man kan köpa lite överallt o d kan man stryka under ögonen så ser man lite piggare ut. skedar eller knivar e också ett bra sätt att ta bort påsar o allt d mörka under ögonen, lägg skedar/knivar under ögonen o håll dom där i ca 3-4 min så borde svullnaden gå ner lite.
juste...nu e du inte så kaxig va!

2006-08-10 08:47
springa runt med knivar på ögonen låter lite läskigt

2006-08-10 08:49
spliff fuckar väl upp dygnsrytmen om något.. Lägg ner de om du e seriös med ditt problem..

Har inte gjort nån större skillnad, jag är sån med eller utan blaze. Jag har nog gett upp hoppet om en normal dygnsrytm, men det är ett annat ämne.

Tack för alla råd, ska testa dom som låter vettigast.
Sittin sideways...

2006-08-10 08:52
ja gör en lite undersökning och så får du komma tillbaka och meddela vilken metod som funkade bäst :)

2006-08-10 08:53
Jag kan ju passa på att ge ett exempel på hur pass illa det är...

Träffade en kompis häromdan, som blev lite chockad när han såg mig och frågade om jag fått stryk, varpå jag svarade:
Huh? Va? nej det är nog mina hrmmm, påsar under ögonen.

såg tydligen ut som att jag hade fått en rejäl blåklocka.
Mindre kul, ser ut som en jävla zombie på köpet.
Sittin sideways...

2006-08-10 08:53
cosby: will do :D
Sittin sideways...

2006-08-10 08:55
cosby

haha d e ju inte riktigt så att man använder sina vassaste köksknivar. man använder en lagomt trubbig matkniv, helst av minsta storlek, och placerar den under ögat med den vassa sidan pekandes ned mot kinden. sen ska man ju kanske inte springa runt när man gör det här utan mer sitta/ligga stilla o bara ta d lungt nån minut :)
juste...nu e du inte så kaxig va!

2006-08-10 08:57
Puserb P24

hahaa shiet.. då borde du ju langa före- och efterbilder också!

guapa

nää fattade nästan det :P tyckte det lät ganska kul bara

2006-08-10 09:05
cosby: Har ingen kamera, tyvärr...
Och jag diggar inte att lägga ut bilder på mig själv på forum.
Sittin sideways...

2006-08-10 09:07
nää men bara ögonen kunde väl ha funkat... eller "själva påsarna" typ. men det spricker ju ändå om du inte har någon kamera

2006-08-10 09:16
Kanske fixar en kamera och tar kort på ögonen bara för att du frågar så snällt...
Sittin sideways...