I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Få tillbaka

Övrigt - Blandat

2006-08-24 23:30

Få tillbaka

Eftersom knappt nån hänger i datorforumet så lägger jag tråden här i hopp om mer svar.

Jag var precis tvungen att formatera min disk o installera om allt..
Nu kom jag på att alla mina hundratals bilder är borta! dom låg på en annan partition som jag inte hade planerat skulle försvinna :(

Någon som vet nått bra program, gratis eller inte, som man kan rädda gamal data med?

Tacksam för svar

Armarna är för rookies. Riktiga män skär sig i ansiktet. / Th1ef

2006-08-24 23:32
jag vet att det ska gå att få tillbaka raderad data. Experterna gör det för att få fram bevismaterial och shit. Hur man gör det har jag inte den blekaste om. Man måste nog leva i matrix för det.
Yeah!

beror på hur du formaterade, men det finns stor chans att bilderna är bort för alltid (eller iaf så skadade att det inte är värt att försöka rädda dem). Men å andra sidan kanske det är.

Gjorde du bara en snabbformatering som bara gör så att hårdisken inte har några filer längre(typ :P), men inte tar bort någon data borde du kunna rädda dem.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."

ja det kan man säkert, men nu handlar det inte om porrbilder utan bilder jag tagit när jag semestrat osv.

Och nej, det går att få tillbaka men jag vet inte hur

2006-08-24 23:33
gorrit : Japp, gjorde en snabbformatering, vet du nått sätt?

2006-08-24 23:33
Hett tips är att inte använda hårddisken tills du hittar bra program du kan använda, varje gång du skapar en ny fil, laddar ner något etc så kan det vara dina bilder som skrivs över.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."

2006-08-24 23:34
gorrit Know.. men har inte så mkt val just nu :/ känns så jääävla surt bara..

2006-08-24 23:39
finns en massa program på download.com

sök bara på recovery
i'll make you disapear like gas in the air...

2006-08-24 23:46
tack haninge_graff. hittade nått recoveryprog som håller på o brummar nu, hoppas på att det funkar bara