I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Musikintrotävling.

Övrigt - Blandat

   

2006-08-25 10:39

Musikintrotävling.

Gjorde denna sammanställningen för ett annat forum. Där vi sen urminnes tider har tävlat i vem som har bäst musikkunskap.

Det hela går ut på att man ska gissa artisten utifrån de intron som är med i filen. Man får ett poäng per rätt artist, ett per rätt låt och 3 poäng (dvs ett bonuspoäng) om man har rätt på både artist och låt.

Eftersom blandningen ursprungligen inte var gjord för whoa så kommer säkert en del låtar vara snorlätta för er, medans ett par andra kommer bli förbannat svåra att knäcka.

observera att alla låtar i blandningen speglar min musiksmak! ;)

Svaren skickas till mig via meddelande, och tävlingen slutar 12:00 på lördagen den 25:e. Man får uppdatera sina gissningar hur många gånger som helst tills dess. Det är den senaste listan man skickar in som kommer räknas. Skicka alltid kompletta listor på alla intron ni tror er kunna!

För att det ska bli lite tävling så vill jag att ni följer följande två enkla regler:

* Ingen diskussion om vilka låtar det är i tråden, det förstör liksom hela tanken.

* Inga ledtrådar. Det förstör också.

introna hittar ni här

Gissa på....

We run these streets like cops do red lights!