I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tjejen i klassen =)

Övrigt - Blandat

   

2006-08-26 13:23

tjejen i klassen =)

Hejsan hallå.

Nu är det så att jag har börjat på gymnasiet och allt är bra & så, har träffat en riktigt fin flicka i klassen, som jag inte alls trodde skulle vara intresserad av mig. Men så har vi pratat lite & sånt, sen tillslut bestämde vi oss för att räffa varrandra & umgås lite. Det gick bra och så, hände inte så mycket mer. Men så igår, så var vi på samma party & det sluta med att vi "höll på" med varrandra. Jag tror jag kan börja gilla denna tjejen väldigt mycket & hon mig åxå, iaf vad hon sa.

Frid & fröjd...

MEN, vi går i samma sketna klass. Det kommer ju aldrig aldrig aldrig att fungera? Träffa varandra varje dag i skolan, & sedan efterskolan? Osv osv.. Vi kommer ju endå gå i samma klass i 3år. Ja det finns ju massvis med negativa saker jag skulle kunna rabbla upp om det, men ni fattar nog själva att denna situationen är lite obekväm. Just nu känns det great att jag komemr få träffa henne mycket och sånt, men det kommer ju helt enkelt inte funka?

Någon som har vart med om nått liknande, eller har något tips?

Tack på förhud.

jajjamensan