fimp . skönhet är ingen storleksfråga, man kan vara vacker i ansiktet även om man har en enorm kroppshydda, i Sverige så gör man dock gärna narr av överviktiga. iaf många killar som tycker feta tjejer skulle vara äckliga etc.. jävligt stor skilnad från mina hemtrakter utanför sverige, där kan även den emst utseendesfixerade kille tycka en tjock tjej är vacker men att hon skulle vara finanre om hon uppnådde normalvikt har inget med din kropp att göra förövrigt innan du missförstår, har aldrig sett din form på bild, vet bara att du var söt och nu boooomb =)
Femme fatale
Amar hehe okej, men jag tycker att jag själv ser bättre ut smal, och det har ju blivit förändringar i ansiktet även.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
fimp samma här faktiskt vad gällande mig själv. har en pinne till kompis dock som tycker att mitt ansikte är finare när jag går upp och är fyllig. smaksak, men jag tycker som du, däremot så har fröken Amar legat på soffsidan och det syns =)
Femme fatale
amar weird, har en pinne till kompis som hävdar samma sak som din , men alla andra anser motsatsen...
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
fimp .och sen är de själva minimala haha. japp andra anser motsatsen..det fanns en tjej jag brukade läsa fransak med. hon var fransyska och vägde runt 45 kilo..alltså jävligt lite, ho nförsökte gå ner till 43 men hävdade att fylliga jag absolut itne skulle gå ner. snacka om att ha skev självbild.. haha
Femme fatale
yeye weight-issues väntar bara på att någon kille ska komma in och himla med ögonen :P faktum är att av vad jag märkt, så gnäller killar mer om träning än vad jag hör tjejer gnälla om vikt ute.. ska äta glass nu=)
Femme fatale
Om jag tar på din kuk älskar du mig då?
det var den mest sofistikerade fyllebild jag sett... way to go
Femme fatale
och med whoa i bakgrunden ;)
och med whoa i bakgrunden ;) haha fan va äkta
Femme fatale
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
krossad_anka är du verkligen 60 år? det ser inte ut så på bilderna! du ser mycket yngre ut!
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
arj-som-fan: jag lovar, jag är 60.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
*himlar med ögonen* Aldrig förstått det där med o vara smal, det finns mycket vass på stränderna :)
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Grodan_85 F21 hahah vadå fulla, ni ser ju hur städade ut som helst ju.. Och whoa i bakgrunden that´s REAL
Men lika glad är jag för det!
baboso: nej, jag måste ha missat den sidan av rhetoric.... på fullt allvar. princess s: du är ju snygg... don't cha know that?
Jag *kommentar om mig själv*
Vem är du, tjänsteman?
imwasted så sant så sant
Vem fan bjöd henne?
neapaal - haha men man behöver la inte se ut som 100 svåra år bara för att man e packad? :P
chomperzchompa jag är vän med dig på myspace
"Med poesi besvarar jag ert sladder"
ääh, jag kan inte länka...
"Med poesi besvarar jag ert sladder"
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Ambival är lätt snyggast hittills.
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
chomperzchompa var sjukt sweet. goosh också : )
DjBrunte . haha tjaa alla passar i olika hyddor =) fan va många snyggingar som poppat upp senast jag kollade. :O
Femme fatale
Grodan_85 F21(/b nja men man ska ju inte stå så där stabilt och vackert mer så här ska de se ut.. minst!
neapaal haha men vafan? Du stog ju oxå ganska stabilt me den där sexiga posen ;)
jojo men de är för att jag har så stora fötter, dom räddar balansen för de mesta.. kan lova att den där kvällen i övrigt inte var så stabil :b
chomperzchompa Ooh la laa! Damn girl, lookin' good ;D
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
anii är nästan lika snygg som Ambival är på sin bild... riktigt fräcka ansiktsdrag hörrni.. *ironi*
chomperzchompa F20 jag ska tugga dej
Don't quote me boy, cuz I ain't said shit!
Amar du blir inte trött i fingrarna o handledarna??
I be around, just out of sight
BigIssue . nope. ibland.
Femme fatale
kollade lite i denna tråden och kunde inte undstå hur mycket Amar det är i tråden...uppmärsamhetsbrist?
I be around, just out of sight
BigIssue. suck, tror du själv det beror på brist på uppmärksamhet? nej, jag skriver mkt på whoa, för att jag tycker om att diskutera men framförallt för att jag ofta är rastlös och uttråkad. vill jag ha uppmärksamhet så går jag och tigger kärlek av mamma och pappa
Femme fatale
it's on again! orkar inte delta dock. men jag läser gärna. go go go!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
haha du njuter va Rhetoric? knappast beef detta..
Femme fatale
Min doggie och jag Jag försöker pussa på honom, but he wants to escapeee!
bild från förr en gång i tiden var jag het hahaha, men inte längre. det där är min skrytbild forever, som jag ska sticka upp i ansiktet på mina barnbarn i framtiden då de kommer o hälsar på
Corazonzita . såg dig på donken i sollentuna. du var själv och käka och fortfarande lika snygg..
Femme fatale
Amar F19 hahah jag såg dig med, men försent som vanligt, (hahah förstod inte att det var du förens jag gått iväg, du stod väl bakom mig i kön) jag borde ha satt på mig mina nyinköpta glasögon den dagen på en gång haha