I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tatuering över ett ärr??

Övrigt - Blandat

2006-09-20 11:41

Tatuering över ett ärr??

Hey!En polare till mig berättade för mig när ja sa att ja skulle göra en tatuering att man inte kan tatuera över ett ärr som inte är så gammalt.jag fick mitt ärr i sommras och det är väll 2 månader sedan.min fråga är: spelar ärret någon roll eller är det bara något grabben fått för sig?tack på förhand!/ mennan

20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen?
-jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.

2006-09-20 12:01
Vet inte hur pass gammalt ärret bör vara, men det går att tatuera över ärr. Dock inte om det är ett stort jävla ärr. Då kan det nog bli ganska så fult.
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2006-09-20 12:03
det går att tattuera över gamla ärr ockskå.. men de rekommenderar det inte eftersom de inte kan garantera att det blir bra.
There aint no party like my nannys tea-party !

2006-09-20 12:45
alltså det är en relativt litet ärr lixom.. det är knappt så det synd.. och det är drygt 3 månader..

2006-09-20 12:46
Dock så föreslog han scarification istället.

Haha, undrar vad han säger till mig som vill tatuera bort en sådan ;)

"Bygg ut den!"

2006-09-20 12:50
i värsta fall får ja ta den på den andra armen istället..får kolla med tatueraren när ja drar dit om 2 veckor då..