I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

comhem telefoni

Övrigt - Blandat

2006-09-27 13:50

comhem telefoni

Är det nån som har comhem telefoni? Jag funderar på att byta till det för att det är mycket billigare, men jag har fått lite tvetydig uppfattning om kvaliten på det.

När jag har googlat har det kommit upp diskussioner där folk har haft massa problem, men det var för ett år sen och mycket har förhoppningsvis hänt sen dess.

Så är det nån som har egna erfarenheter? Är det värt det?

Sofia är en ärkeaktivist
å i hjärtat en sann anarkist
www.fittforcefive.wordpress.com

2006-09-27 14:08
Vi har det och det är strul hela tiden. Byt inte vad du än gör. Du måste ha telefonen kopplad till modemet så du kan inte ha telefonen i vanliga telefonuttag. Händer ofta att det sprakar i luren när man pratar och det är jävligt irriterande. Sen krånglar det jävligt mycket och ibland lägger det av helt. Då funkar varken telefonen eller internet. Vi önskar att vi aldrig tog det erbjudandet. Vi väntar på att abbonemanget går ut så vi kan byta tillbaka till det vi hade innan.

2006-09-27 14:17
det är lite segt trycker in ett nummer och efter 45 sek börjar signalerna gå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-27 14:23

vi har comhem bredband och de funkar bra men ibland kan de sluta fungera men då brukar de alltid funka dan efter.
 en jag tycker de är bra med telia trots de är dyrt för jag vet att dom har en bra bredbandssupport, vet att dom är kompetenta. om man nu skulle få fel.

nothing will ever save me from myself

2006-09-27 14:25
det låter inte så bra, det lät ju lite för bra för att vara sant, å andra sidan använder jag inte telefonen så ofta, men när jag väl gör det vill jag inte ha brus och skit
Sofia är en ärkeaktivist

2006-09-27 14:29
så en tycker att det är värt det, resten tycker inte det. fler som har andra erfarenheter?
Sofia är en ärkeaktivist

2006-09-27 14:48
funkar finfint för mig, det går ju ner när internet dör eller vad man ska säga. men det är ju max nån timme i veckan och då är det ju bara skönt att få va ifred... mina telefonräkningar har sjunkigt drastiskt sen jag skaffade telefoni genom comhem istället för telia.
"your mom is so stupid, she thought tupac and biggie smalls were value-meals!"

2006-09-27 15:52
...kanske är för att det går ner så ofta så du inte kan ringa?

Skaffa inte det vad du än gör.