Längsta ni gått?
Såg nån liknande tråd om nån shomme som skulle gå alingsås - gbg...
Tänkte höra hur långt stockholmana gått som längst?
Yoo
Det där är relativt. När jag gick hem ifrån busstationen uppe vid Middle East och hem till mig för några månader sedan svor jag på att aldrig mer gå i hela mitt liv. Men jag gillar att gå, en dag gick jag 4.2 mil för att det var fint väder. Med mp3-spelare kommer man långt..
<br>
Jag gillar också å va ute å gå... Men helst natte tid...d e najs då.. man kan nästan ta på stämningen ibland ... =)
Jag gick fan från fucking bengtsfors till växjö en gång, hard times i tell ya
”... hittas Git strypt och instoppad i ett kylskåp i Pelles lägenhet. Polisen misstänker självmord”
Jag kan också gå hur långt som helst nästan, men bara om det är natt! Hatar att gå på dagen..
3-4 mil.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gick 1,3 mil på rälsen en gång. det kanske inte låter mycket, men tänk dig att trippa fram med knappt en halvmeter mellan varje steg mellan de där betong-grejerna som ligger mellan rälsen. när man väl går av så har man den takten och stegavståndet kvar, ser fånigt ut. myrsteg.
Intressepenisen hårdnar!
20 kilometer mitt i vintern helt utan någon rationell orsak.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
wasteapa, det är förjävligt, det är precis så man inte kan ta två betongplattor åt gången, x antal kilometer man travat längs sånna. det var tider!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
4 mil i lumpen + 1mil löpning efteråt. Då var man slut. Men man fick sin basker ;)
3,2 mil. bara en kul grej jag och en kompis gjorde, vi gick o köpte oss en varsin melon sen tog vi bussen tillbaks:D
http://www.tweenerpie.blogspot.com
jag har cyklat från mälarhöjden till saltsjöbaden å tillbaka =)
Har gått från uppsala till sthlm
joggat från tensta till stan.
knalla väl runt 5 mil i lumpen nån gång..
gick vilse en gång, eller ja, jag går ofta vilse.Men den här gången va det rejält, i en skog dessutom. Vet ej hur långt jag gick , men var i alla fall ute i nio timmar med ett polispådrag efter mig ..
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
fimp Har du inte lärt dig att man ska krama ett träd när man går vilse? då löser sig allt...
hallrich NOW you tell me??
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Jag har gått 18 mil. I holland. Två gånger
Walk an live, talk and bum a claat ded´
Vadå hur långt stockholmarna har gått? Diskriminering!
My heart lives in my vagina.
5,5 mil på tio timmar,med raster inräknade
Skivsamlare
2006-09-30 12:28
Jag och Toppen gick ifrån Farsta till Fruängen. Tog en badpaus på vägen, kom hem vid 08.00 på morgonen.
http://www.soundcloud.com/adamkross
hmd ja när jag jobbade på mcdonalds gick vi också sjukt mkt, hade såna stegräknare. och där har man jobbat i två år :O
Hubler: jaha när började ni gå då? STUPID!
10 mil e väl lite väl kanske.. men ja o en vän sket i o ta bussen för att ha en lååång o trevlig promenad från åhus till Kristianstad.. vilket är lite drygt 2 mil... lite komiskt va att vi blev osams efter några kilometer o gick var för sig.. ;P
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
Skivsamlare
2006-09-30 12:40
Vanskapt: Typ 02.30.
http://www.soundcloud.com/adamkross
8 mil med kanske 25 kg.. Baskerprovet
Söker du beef?
inte så värst långt, 2 mil, malmö till lund.. men en gång kröp jag 7 km
Fuck Batman and Robin, I'm robbin with a bat man... http://boegballe.tabulexnet.dk/
2 mil på fyllan en gång. det gick inte snabbt.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
I fyllan gick jag fr Slussen hem till förorten där jag bor en gång. Tog ungefär 7 timmar.
Producent
2006-09-30 13:08
ungefär 15 mil......
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
från nikkaluokta till kebnekaise fjällstation med klassen i 8an är nog det längsta i sträck kanske..
Men lika glad är jag för det!
Hahah hur ihelvette kan man få idén att gå mellan boden och piteå?!? och dessutom göra det
Men lika glad är jag för det!
3-4 mil i lumpen !
The sky always had little fluffy clouds..
3-4mil
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
en servitör går i genomsnitt cirka 5 mil varje arbetsdag... fem dar i veckan... nice , då vet jag det.. jag är nämligen servitris hehe
jag levde för kicken , precis som du
Fritz P22 men att man går mkt när man e servitris är ju självklart. men har aldrig tänkt på det bara. 5 mil vet jag inte, men när man jobbar 9 timmar varje dag så blir det en hel del
jag levde för kicken , precis som du
hmm.. då går man ca 6 km/h Kan väl stämma... iofs så säger genomsnittet inte så mycket.
25km
18 mil i spanien. 9 mil längst en strand sedan 9 mil tillbaka -.- . Låg i soffan i flera veckor efter det :P
*snaark*
Drygt 3-4 mil. På räls, det sög.
när jag var i piteå förra hösten med en polare, hade inget annat färdmedel än fötterna, vi räknade att vi gick 7mil på 2 dagar. I sträck gick vi väl 1 mil när vi skulle på fest, sen gick vi hem också :\
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
brukar få höra ibland att man gått för långt, så man är van
Intressepenisen hårdnar!
nu har ni gått för långt!!!11
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
ja gick från skanstull nyss till medborgarplatsen, på tok för långt!!
min farsa gick 33 mil en gång... visserligen på 10 dagar, men ändå...
What would macgyver do?
På fyllan ungefär 3 mil, och de dröjde ett antal timmar. Sånt som händer :D
http://myspace.com/etownbeats