Skateträff i rålis nu på fredag! (6/10)
Japp nu blir den av på fredag, ganska snabbt men det är för att det strax inte går och köra ute längre. Alla e välkomna! kan ni inte åka kan ni komma dit och lära er, eller bara chilla och ha koll på musiken som någon måste ta med sig. Här är rålis eller rålambshovsparken: http://hem.bredband.net/saxor/parken.JPG intresselistan so far:
KOMMER:SaXoR bommer_man -ess- medlem_imorrn 24km ÅfferPloppAmbulans KOMMER KANSKE: ponty0ne Crunk_Dude (kan inte skejta för 5 öre, men Saxor motherfuckzor är rolig)Rapdude (kan inte skata men vafaan)Mögelfar
kopiera listan och skriv in er!
peace!
och köp saxors beats dom e feta!
KOM IGEN NU! SOV INTE PÅ DENNA! Skate och chillträff! (Tack för reklamen, bommer_man!) Hehe..
KOMMER: SaXoR bommer_man -ess- medlem_imorrn 24km ÅfferPloppAmbulans KOMMER KANSKE: ponty0ne Crunk_Dude (kan inte skejta för 5 öre, men Saxor motherfuckzor är rolig)Rapdude (kan inte skata men vafaan)MögelfarHock
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
ni borde inte ha träff i rålis deras miniramp & vert ramp är oåkbara då skivorna e sönder sen saknas d coping sen micron e helt jävla cp hal och skit konsti böj och rålis parken e Rihno det säger allt! jag kanske skulle kommit om det vart på en bättre spot!
Dom flesta åker street, så det blir i streetparken nu!
de e ju inge fel på den "nya" parken ju? asså inte ramperna ner mot vattnet. Dessutom e den ju ganska bra för då kan man chlla på gräset o festa :)
a vem? någon som kan ta med en spelare?
Jag tar med mig en bandspelare med lite LoopTroop och Blink.. får se om den funkar bra. Den är rätt misshandlad så volymen är fucked up ibland!
palla freeeeeeedag.... lördag elller sönder låter bättre men well well då blire antagligen ingen ponty på fre´dag..
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Hm jag kan fylla mmin ipod med masssa musik och ta med, ngn som har nå önskemål på vad dom vill att jag ska ha på den???:D isåfall skriv upp det här så vet jag avd folket vill lyssna på;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
upp med denna!
-ess- : Skickar ju alla Goldfinger, så om du har plats vet du vad du ska lägga in ;)
saxor, ska jag lägga in ngt mer elelr?:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
-ess- : Får se.. Jag skickar om jag kommer på nått!
Men fan låt inte tråden dö nu!
-ess- Femhundraelva DJ Godfather-mixar.
jaa amfetaminpsykos är lätt på(;
fast ddet är ju inte någon supernice park...
Orale!
Eventuellt. Jag och -ess- ska dricka sambuca!
eey ska vi börja med skate och när de blir för mörkt avanserar vi till chillfest i parken, musik så klart ;) ska upp på lördagsmorgonen o lära barnen simma men de ska nog vara lugnt endå.
Doing it in the park, doing it after dark..
amfetaminpsykos du måste komma dit fan, du verkar vara en rolig individ!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
amfetaminpsykos låter bra det, kommer du?(;
eey ska vi börja med skate och när de blir för mörkt avanserar vi till chillfest i parken, musik så klart ;) Låter super!
KOMMER: SaXoR bommer_man -ess- medlem_imorrn 24km ÅfferPloppAmbulans KOMMER KANSKE: ponty0ne Crunk_Dude (kan inte skejta för 5 öre, men Saxor motherfuckzor är rolig)Rapdude (kan inte skata men vafaan)MögelfarHock Naddosh
-Skadeglad-
jag och skadeglad kanske glider förbi en snabbis, om vi får tid över...
Det ska regna på fredag enligt aftonbladet.. Vad gör vi?!?!
trodde fan att det stod "skatteträff" först...
Det ska regna på lördag också =( Fan då!
Jo jag vet.. Hoppas också på det!! För inte så länge sen sa ju vädret att det skulle bli piss hela veckan. Istället blev det sol i 2 veckor! :P
Vi kollar hur vädret blir på fredag:) om det suger tar vi det på lördag, suger det med tar vi det på söndag:P
hmm ja kommer om de inte blir för pissigt väder skriv upp mig på eventuellt listan =) ja e inte så jättebra skejtare men ja sätter några flat-trick ^^
Skriv upp dig själv på listan som alla andra! Vi gör som ess sa! Regn på fredag så kör vi lördag. Regn på lördag så kör vi söndag! =)
lördegelllersönder låter prima då swishar nog jag förbi
Rädda en ko, ät en vegetarian!
KOMMER: SaXoR bommer_man -ess- medlem_imorrn 24km ÅfferPloppAmbulans KOMMER KANSKE: ponty0ne Crunk_Dude (kan inte skejta för 5 öre, men Saxor motherfuckzor är rolig)Rapdude (kan inte skata men vafaan)MögelfarHock Naddosh
-Skadeglad- haninge_graff ifall jag pallar. kom ju aldrig på träffen i fredags. :/
i'll make you disapear like gas in the air...
haninge_graff du måste komma om det inte regnar. för om det regnar kommer endå ingen(; haha..
Regn är tillåtet, frys är förbjudet!
amfetaminpsykos Men då kan man inte skejta.:/
-Skadeglad- haninge_graff Philip390
På min tid kunde man skejta när det regnade, fast man fick skita i "artificiella" miljöer som ramper och liknande och ta det samhället bjuckade på.
amfetaminpsykos Så gör man fortfarande i mina "hoods", dock blir det dyrt med ny grip 2 ggr i månaden :)
Signatur får rum här
amfetaminpsykos : Problemet när det regnar är att brädan sväller upp, tappar pop, och går lättare av!
OM DET REGNAR PÅ FREDAG, KÖR VI PÅ LÖRDAG! REGNAR DET PÅ LÖRDAG, KÖR VI PÅ SÖNDAG!