Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sofiero andersson miller corona budwiser är najs
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Smuggel : Royal & christianSystemet : Lapin Kulta & Corona serveras väl kylda :)
Tüffü was here!
Alex2001 Darn, det där ser ut att slå TurboDisel som väger in på ynka 2 liter .(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Newcastle Ale gillar jag grovt annars är staropramen god. oftas dricker jag dock det som finns tillgängligt i smuggelväg, speciellt om ekonomin kniper.
Niceness!
Sofiero är väl knappast nått man dricker för det är gott, utan snarare för att bli full.... Jag gillar inte öl så överdrivet mycket, där emot tycker jag Efes är en god öl att dricka till mat. Men inget ´jag skulle kröka på.
Hasch och Kokain - Bajensvin!
Kilkenny är min favorit för närvarande. den där hobölen verkar god, blir att avnjuta X sådana i helgen!
Sofiero och Zebra , smaskens!Åbro är en pärla också!
Trodde du ja!
youngs double chocolate stout, riggwelter
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Singha & Chang !!
kärleken till pengarna är roten till problemen.
Sofiero och Budweiser
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
"youngs double chocolate stout" damn den drack ja i Danmark, den va inte kalas, men ja är ingen ölfantast iofs ja har inte druckit öl på veckor och ser bra mycket fram emot helgen
Heiney , Carlsberg, Grolsch, San miguel, Mariestad, Corona , Pilsner Urquell, Beck's och Stella Artois! that's it
Jazztobak
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
alex2001: sheisse, vart köpte du den där? och vad kosta den?
arton56 e finfina! typ 8kr för 33a 12.50 för 50 ljust å smaskigt
http://www.myspace.com/neckshotproductions<br>Fuck Flyckt
reespect: Vid dansk-tyska gränsen, vid södra jylland, på nån bordershop. 100dkr F ö var det en liten by på några hundra inv kanske. Där var nog 7-8 "systembolag" med sjuka mängder alkohol i varje affär. Helt sjukt.
Godast mörka öl är "Murphy´s" Köpte den hela tiden när jag var i Irland. Där vet de hur man häller upp mörk öl
Gillar falcon export 5.2, mycket bra! annars e san miguel o heineken helt ok.
whitebuffalo P24 haha dejt på soldaten svejk då, där har dom tjeckisk öl!
Jag drack ett så himmelskt gott veteöl i Tallin (gamlastan) på en restaurant som heter Peppersack. Hittar ni dit så besäll deras hembryggda ale.
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS
Tuborg T-Beer ! 4,2 % .. rinner ner som vatten. jävligt gott
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Har en helt seriös fråga. Första gången ni drack en öl, tyckte ni att det var gott? Jag har aldrig förstått det goda med öl, aldrig någonsin gillat, det sätter sig som en klump i halsen på mig.
grolsh ? åbro ?
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
daviden öl är nåt som växer tycker jag. jag var inte alls nåt big fan av öl förän jag åkte till prag en vecka och i princip levde på det.
Daviden: Nån vis människa sa en gång till mig att det man lär sig tycka om, kommer man gilla extra mycket. Eller nåt sånt. Så mitt tips är enkelt: tvinga i dig det till du till sist gillar det =)
nån som kan säga några öl som har över tio procent skule va kul o testa på nån gång
www.gbg031.se
eller över 12 procent
www.gbg031.se
PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS
Drick aldrig kwak förresten. Belgarna gör fantastisk öl men det här.. fifan allstå. Lika bittert som gammeldansk, nästan.
Njae... jag trivs med att inte gilla öl. :)
Tyskland har vissa riktigt bra öler. Becks är ju klassikern men jag å brorsan smakade på ett riktigt gott öl när vi va där. typ flemsburg kellerbier det var ngt mittemellan mörkt å ljust å hade sån skön smak! ska kolla upp märket återkommer!
becks e gott, typ det enda som säljs nere i tyskland? eller kanske bara i bremen..bryggeriet ligger ju där
www.gbg031.se
Gammeldags Svagdricka är det bästa!
Sitter just nu och dricker lite Harboe gold 5,7%, helt okej faktiskt. Smuggel är alltid bäst.
Jadu...
jo haffad nice är det men det enda vetefan dom har ju så sjukt mkt bryggerier överallt som du kan köpa direkt av sen kommer du till ngn butik så har dom där massa sorter dock är väl becks den kändaste
doubble chocolat stout..kostar 25kr....nice,men jag pallar inte dricka mer än en....testa
Sitt inte och trolla!!
Producent
2006-10-06 18:05
finns bara 2 öl sorter i mitt liv ( dricker väl all öl jag får tag i ) men dessa dricker jag mest av alla öl...o det e Corona o sol för att dom har en behaglig smak..lite fruktig av sig.....båda ölen e ljusa ligger väl runt 4,5% o kostar runt 15 kr st....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Kall Newcastle eller Kilkenny en varm sommardag är det inte mycket som slår.
There´s no point of living if you can´t feel alive....
Ska testa Åbros nya krav märkta öl "Sigill" i flashig vit burk snart. Återkommer när den är halsad... 2 Mariestad, 2 Koff, 2 Lapin blev det annars... I dag är det fredag!