Moderator
2006-10-10 01:00
bara otroligt att dem vänta så länge.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
hehe sjyst för dem som får stoppa den största delen av den checken i fickan...
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
Fan vad bra. Grymt att de slog till innan Murdoch hann dra ut checkhäftet.
•pave paradise•
bara jag som väntar på en google messenger?
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
Varför skulle det komma ett sånt?
•pave paradise•
X bara jag som väntar på en google messenger? lhabia Varför skulle det komma ett sånt? hahah lätt kvällens
Hade gjort samma sak för länge sen om jag hade googles pengar, som sagt så är det otroligt att dom väntat på länge
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
varför inte nöja sig med Video google?
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
Finns iofs Google Talk. Betydligt smidigare och fräschare än MSN om jag får säga mitt. Hoppas på att folk går över till Google Talk och slutar använda MSN så man slipper den skiten. :)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Hoppas de utökar bandbredden nu då.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan vad nice! alltid lika nöjd blir man när man läser sånt här!
Jag önskar att jag hade skapat youtube .(
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
jag har bara suttit och väntat in det här.. google expanderar deluxe..
Jag väntar på att Google ska köpa upp Lunarstorm så att kanske deras sökfunktion blir bättre :/
Gröna å vita hjärtan som glöder
imathug P21 jepp det kan man nog sammanfatta den som..
var det inte så att även microsfot köpte upp lite grejer, och at det blev för mycket att hålla i..
men som sagt inte helt konstigt att ett av om inte internett storsta blag köper upp en så stor sida, frågan står nu klar..
vad ska dem göra med youtube nu nä dem har köpt sidan?
"varför inte nöja sig med Video google?" Haha.. ;) Grattis till YouTube-folket iaf!
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
ärkesvin, jo att investera i google är nog inte alltför dumt du, dom kommer ju med nya idéer titt som tätt dom. Purge P20, äre sant har google redan släppt ett eget messenger program redan, måste checka detta! undrar hur lång tid det tar innan Google Talk hypen tar över världen så som msn gjorde när de skit programmet kom..
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Enligt en god vän som är anställd på Google så kommer det att hända mycket kul det närmaste halvåret - spännande.
Pusherman Så sant som att jag kallar mig Purge på whoa. Har funnits ute ett tag nu. Mycket trevligt litet chattprogram måste jag säg. :)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
daviden P25 unna dig att säga nåt liitet iallafall?! :D
b-b-bassan!
daviden: Har en polare som börjar jobba på ett nytt projekt på google den 22/10, dock kul att din polare berättar saker för dig när det är så hemligt att de lämnar in sina arbeten i förvaringsboxar som är vaktade dygnet runt och att det är såpass allvarligt att ens berätta en hint av vad som händer på google att han kan få sitta livstid om någon ens misstänker honom. Men det är ju iofs hans val om han vill bli misstänkt för industrispionage etc :)
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
GOOGLE ÄGER INTERNET, GODS OF INTERNET!
Jobba jobba, kämpa och slita
Man blir alltid glad när google investerar... Google är gangsterbra!
...och det är det som är så fint med whoa!
djbrunte> word man ! hahaha bortgjord
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
DjBrunte - att sæga att det kommer hænda spænnande saker ær væl inte att avsløja några større hemligheter? Det hade man kunnat lista ut utan en insider i føretaget.
jag har hört att sony ericsson kommer släppa något jävligt roligt nästa år
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
skönt för lirarna som startade youtube... säkert några avdankade snubbar som just gått ut college å fått en affärsidé... vips nåra år senare så är dom miljardärer... ungefär som killarna bakom skype...
What would macgyver do?
and-one du kanske inte borde avsløja sånt... spionage o grejjer
and-one P24 haha är det du som står för ideerna ? :P
SKU - SKU - SKULASON!
DjBrunte Min vän har inte avslöjat något? Var skrev jag det? - Gör dig inte till "broder duktig". Inget mer än lite ny layout osv. på google search - som alla kan få titta på om de vill.
Gå
hit .
Klistra in följande i adressfältet och tryck enter; javascript:alert(document.cookie="PREF=ID=fb7740f107311e46:TM=1142683332:
LM=1142683332:S=fNSw6ljXTzvL3dWu;path=/;domain=.google.com")
Sök efter något.
daviden: På ditt sätt att lägga fram det lät det som du visste mer än vad du skrev här.
djbrunte> det är väl alltid häftigt att kunna imponera med "inside" info? eller
Could be could be. Tydligen så är det ju ej fråga om insiderinfo här så isf får jag be daviden , liiite om ursäkt.
and-one Bara jag imponerat på dig så är jag nöjd, det hade gjort min dag. (ja, det där var sarkasm - känner inget behov av att imponera, däremot informera).DjBrunte Ingen fara. Vad är din väns 20%? Hade var intressant, det är det som gör google så speciellt enligt mig iaf. :)
Epic ^^
Året är 2014. Google tar över alla former av nyhetsrapportering.
Dagstidningen blir en exklusiv produkt för eliten och de äldre.
8 minuter långt klipp om ett möjligt framtidsscenario.
daviden informera om att du har en god vän som jobbar på google eller?
Martian Ambassador: Ack! Ack! Ack!
DjBrunte P20, att han gillar att skryta vet väll dom flesta redan?
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
ett bra köp av google eftersom både yahoo och microsoft var ute efter youtube. pilsner: skaparna av youtube kom alla från paypal/ebay så dom var nog inte direkt "avdankade" :)
GrönaJätten Nej, det senare jag skrev - som komplettering. Nästa fråga.
broed: ska vi starta nåt...
Daviden Nästa fråga: Varför blir du arg på någon whoa?
Martian Ambassador: Ack! Ack! Ack!
daviden: Min väns 20%?
GrönaJätten Arg? Vad grundar du det på?DjBrunte Ja. Alla developers på Google har 20% egen tid då de jobbar på något eget projekt, t.ex. var/är google calculator ett 20%-projekt.
Streckkod P17 Tänkte precis samma sak när jag först hörde om det :)
Look with your own eyes - See with your own mind
daviden Googla med regexps == win! Hejja kreditkortregexp + google cache .D
amfetaminpsykos :D hehe... nåja, man får ju ha lite koll själv. :)
Menade mest att regexpgoogling = skys teh limit .(