Snöar det hos dig?
Vars snöar det? Hur mycket snö har ni? Oh jag vill det ska snöa här. Va det inte så att snön kom tidigare förr? Minns då jag va liten så fanns det hur mycket snö som helst och det började snöa någon gång i början av oktober.. (i mellersta norrland då...) Jag vill kunna gå ut och vandra omkring i tusentals snöflingor som dalar ner på mitt huvud. Dalarna hade 20 cm snö nu. Dalarna!? Vad är det första ni ska göra då det snöar? : )
High Coast Hoes ain't nuthin' to fuck with
här i sthlm snöar det iaf inte (på gott och ont)
...Jag skojade bara!
har ni snö? här i halland haglar de bara :p eller regnar. när du sa att de snöade så gick jag ut på balkongen för titta upp å fick hagel i ögat.inte så gött :( snart attackerar snöänglarna yesssss
hej
Nej, som tur var bor jag inomhus...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2006-10-19 15:02
no snow in gothenburggggg.
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
kanske inte funkar för er btw..
skillz P17 Skumt att det ser ut som på internet på väg till skolan för dig... "The page cannot be foundThe page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kleton han kanske alldrig kom till skolan och sov och drömde om att han gick te skolan på internet?
hej
SeeD P15 Jasså? När? Var?skillz P17 Jaa, bilden funka int... men du kan ju beskriva : ) Vars bor du förresten?
Samuraj-Sosar P21 Med andra ord gjorde han som du brukar göra eller?
Det regnar här, gills de?
kleton sluta mobbas föresten vad är skola?
hej
Empire P22 Regn är bara skit. Det ska snöa! SeeD P15 Ahaa.. för mig att det hade hänt. Läst det nånstans... Förresten, det va väl enbart i mellersta norrland och in mot inlandet det skulle snöa? På SMHI står det att det ska snöa hela fredagen. Hoppas : )
skillz P17 Niiiice!! Fan jag blir avundsjuk.
Jag hoppas du skämtar med mig? Det är ju värsta mardrömmen, jag hatar snö :D
Dalarna? Jag sitter uppe i Mora, och det är bara regnblask.. :(
Nejmen det kommer bli nice med snö. Lite vinter... va ju som länge sen.Lovato F19 Jo, läste på aftonbladet, but hey... man vet aldrig om det är sant!
Känns inte så. Känns som om det var förra veckan, jag längtar till sommaren :(
Linköping = Utan snö
Vi hade lite regn idag här i Alingss. Bara det är lite exotiskt.
My heart lives in my vagina.
Snö, fyfan vilken jävla depp.
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
I LOVE SNOOOOOE!! kan de inte snöa här också! snääääääääääälla, snälla?!
Trodde du ja!
Undra varför det är så många som inte gillar snö. Eller är det verkligen det som dom inte gillar? Kan tänka mig att dom inte gillar faktumet att man börjar bli gammal och "det inte är meningen" att gamla ska leka i snön. Snö är mysigt, man kan göra snöänglar, kasta snöbollar, åka bräda, åka snowracer mm mm..!
Ja, det snöar hos mig. Lokala snöstormar och laviner i mitt rum.
Signatur får rum här
nej snö suger för det är kallt och äckligt.. fyfan.. skönt att man har gått ut skolan snart så man kan flytta från det här skitlandet..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
snö är för halt och way för kallt. men jäkligt fint. fast jag vill nog njuta lite av hösten ett tag till. vintern är jämt så lång, önskar hösten kunde vara den längsta årstiden.
Hösten är inte så jävla värd som alla tror, det är bara en lång kall regnig väntan på vintern. Man blir alltid sjuk osv osv. Lite drygt med snö är att man inte kan cykla längre, ja iaf inte jag, men så illa är det ändå inte eftersom man då får promenera och det knastrar under skorna. Mysigt. Hatar dock sådana där däck-spår där dom slirat till lite så det är sjukt hårdpackat, man halkar som en jävla gris på det. Våren suger därmed. Hatar slask, det är fanimej det värsta som finns i väder-väg, då har jag hellre en regnig dag än att behöva traska omkring i slask.
Elinh F23 Kunde inte sagt det bättre själv.
Våren är som höst, bara en förbannad väntan på sommaren...
Signatur får rum här
här i sollentuna är vi utan otyget än så länge. jag hatar snö
Anima Sola
Elinh F23 hösten här nere hos mig är det vackraste och underbaraste som finns. vintern är för kall, men den är en klar 2:a på listan över årstider.
Borde egentligen bara finnas två årstider, sommar och vinter. Som att ett visst datum så är det helt plötsligt massa snö, sen vid ett datum så är all snö borta och det är varmt. : )
vill ni veta om det snöar och vart de snöar använd er av
http://www.smhi.se kan inte bli så mycket enklare
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
själv skulle jag bli glad om det var höst året runt. ^_^
Är det snö i umeå nu?! ska dit över helgen och vill gärna slippa de här helvettet.. Är det kallt också?
Men lika glad är jag för det!
hoppas på en snöfri vinter i uppsala!
challma P18 Där har du fel!
Vid vallen ligger det en snöhög utanför!
Signatur får rum här
finns bara en bra grej med snö... snowboard, men utöver det så föredrar jag sommaren lätt!!
kärleken till pengarna är roten till problemen.
jag kan gå i t-shirt det är skönt
Du är ett lat stycke mat!
Jag hatar snö!
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Jag vill ha snö! GE MIG SNÖ!
nothing will ever save me from myself
näe, imorse låg tempen på 15 grader! snö e mysigt, MYCKET snö, inget äckligt snöslask/regn.
Lyricist
2006-10-19 18:20
Ingen snö i strömstad. Men det kommer väl snart
Ingen snö än så länge i Norrbotten.. Förra året kom inte första snön förrän i slutet av Oktober, sen var den borta lika fort o kom inte "på riktigt" förrän nån gång i november vad jag kan minnas.. ..i år verkar det dock värre =/ Som sagt inget ännu fast SMHI hade tydligen rapporterat att snöstorm var på väg o dra in över södra Norrland vilket borde betyda att vi inte är långt borta! =|
Isåfall pratar du södra "norr"botten här i norr om norr är det 5 cm iallafall! Kommer säkert en fet snöstorm snart, kommer ihåg om de var förra året när det kom en halvmeter under en natt..
neapaal P18 I umeå snöar det inte. Står på SMHI att det ska snöa på fredagen. Thats it. För mig att jag skrev det men.......
Haha, ja det är fan nice då man vaknar sen är det en halvmeter mer snö än då man gick och la sig, plogbilarna kör för fult, man måste plumsa till skolan : ) Bra träning hehe.
Inge snö på Gotländ, hade det vart det hade jag kastat på er. Mest på LoRia!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Elinh F23 aijth du var från umeå. Jo de var skitkul att kasta sig i snöhögarna och plumsa hem den kvällen men sen dagen efter när man frös som fan och var tvungen att stressa till skolan var de inte lika nice.. Lite katastrofkänsla när knappt några bilar kom fram och traktorerna jobbade på högvarv
DET SNÖAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!