I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kniven i Hjärtat - Borat?

Övrigt - Blandat

2006-10-25 19:29

Kniven i Hjärtat - Borat?

Hittade den här bilden på denna killen som kom 5:a i aftonbladets tävling "Borat Look-A-Like"
misstänker STARKTTTT!!! Att det är han "gangstan" från KNIVEN I HJÄRTAT som e på bilden...!!!
Haha för er som sett serien och följt den, ÄR DET HAN?
Han har ju blivit lite fetare, låtit håret o skägget växa.
MEN VISST E DE HAN?

http://www.aftonbladet.se/ettor/webb/29_normal.html
scrolla ner lite, hitta borat och tryck på BILDSPEL
(alltså han är 5:a i "tävlingen")

Piiz (muhahah)

Im not an idiot...
An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!

2006-10-25 19:31
borat heter la egentligen Tarek å bor i bergsjön om ja inte e helt ute å snurrar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-25 19:31
ok, men visst ÄR det han från serien?
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!

2006-10-25 19:32
jag hitta inte riktigt de du prata om
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-25 19:33
scrolla ner tills du ser RIKTIGA BORAT MED EN PRATBUBBLA..
Sen under bilden finns det en länk "bildextra" bläddra till 5:an
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!

2006-10-25 19:34
lite likt men han hette ju Arman

2006-10-25 19:37
Hette han tarek i serien eller på riktigt?

2006-10-25 19:39
på riktigt
ingen anning va han heter i serien
han boxare har ja för mig,duktig sådan.
ska fråga min kompis,dom e polers

2006-10-25 19:43
arman kranjc eller hur fan de stavas

2006-10-25 19:45
fast de där på bilden är inte boxar arman

2006-10-25 20:04
jag har sett borat i krokarna här i kortedala.han kom cyklandes från bergsjön så det du säger kan säkert stämma
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."

2006-10-25 21:22
Måste...
Låt bli att enbart använda STORA BOKSTÄVER, eller att bLAnDa bOKsTävEr i klockren fjortis-stil. Det är också irriterande med en massa !!!!!!!!! eller ??????? och liknande. Bryter ni mot denna regel kommer ni få en tillsägelse, varning eller i värsta fall bli bannade.

Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...

2006-10-26 09:18
ironiskt att nån som missbrukar utropstecken och frågetecken klagar...