I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

BärsLikeWhoa 4/11-2006 Sthlm

Övrigt - Blandat

2006-11-05 17:32
:-P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-05 17:36
igår va jag offentlig och ja det va jag som rasade ohämmat i medborgarplatsen två gånger min handled e busted!
Kärlek och respekt...

2006-11-05 17:51
Haha, folk älskar mig verkligen ^^
Jojon är återigen en statussymbol, Så börja Joja!

Om jag var en pingvin skulle jag..

2006-11-05 17:54
det var trevligt. i'd do it again...

"även Crunks två polare. Jag då?! :("
->
haha :)

fick för övrigt en sån stark lust att citera sean p bara för det. ursäkta:
motherfuckers ain't as nice as me
and if they is? ...they wouldn't been sean!
that's fucked up for you, you should of been on
rappin' again... punk rappers need to grab up a pen
write some ill shit, nigga! ...and let the madness begin

2006-11-05 19:04
Empire  om du nu säger att du inte orkar sätta dig in i en musiksmak du inte gillar..  så tvivlar ja på att du vet om de e skitlåtar eller inte ? eller ja .. va vet ja..
men men alla har väl sin smak.. jag som lyssnar på den musiken tycker dene helt ok!

å jaa peppis hade mysigaste lägenheten ever!!!
Å SKÖNASTE HUNDEN! :D
ja tror han börja smågilla mig lite när ja matat han en HEL DEL! 
Jag fick iaf klappa :D yaaay

trevlig kväll överlag:D
!! :)

2006-11-05 19:06
åå ja vill ha bildenra mz!! :D

2006-11-05 19:16
min hund rockar
trodde inte han skulle vara så "lugn" som han var igår...om de ger en viss hint om hur stirrig den hunden är :-)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-05 19:28
hahaha jaaa de gör de.. 
va har du gjort med han.. stackarn hade fan turbodiesel i arslet.. han sprang runt som en raket mellan allas fötter å runt köket å grejer :D söt va han iaf, energipiller!

2006-11-05 19:48
han är bara galen. brukade vara så mkt värre när han var mindre och mkt räddare, nu börjar de bli ngt av honom iaf :-)

2006-11-05 19:55

jag märkte nu att jag knappt har några bilder... har 22st för att vara exakt och då är hälfen såpass dåliga att man knappt kan urskilja människa från en vit prick eller bakgrunden. tahaha..

men lägger upp dom som blev bra senare ikväll när jag e hemma.

...Jag skojade bara!

2006-11-05 20:57
äsjh upp med allt:|:D:P typ

2006-11-05 22:56
Laurelisse, turbodiesel ? :b turbodieslar är sega maskiner, de va inte den hunden ;)
(\_/)
(O.o) This is Bunny, copy bunny into your signature to help him on
(> <) his way to world domination.

2006-11-05 22:57
ja men förlåt.:D men turbo å diesel:D i samma mening låter snabbt.. käften bilnörd:D
ja viste btw inte att de va en maskin;D ja bara skrev nått:D

2006-11-05 23:01
MEN OKEJ HUNDEN HADE NÅN SNABB JÄVLA MOTOR MED BRA OLJA I ARSLET Å KUTA SOM EN STRUTS

:(

2006-11-05 23:02
^^ på två ben alltså?

2006-11-05 23:02
borde kanske klämt in en smiley där så, retroaktivt:

;)

2006-11-05 23:03
tyst:(

2006-11-05 23:04
Maskiner.. alltså nu snackar vi bilmotorer iaf jag :b
etanolturbo.. alltså vanlig turbomotor som körs på etanol? ingenaning.. men typ behöver mer soppa för samma effekt.. så det är väl svaret.
(\_/)

2006-11-05 23:06
okej jag ska sluta :P
(\_/)

2006-11-05 23:08
ja sluta jag blir ledsen på riktigt:(

2006-11-05 23:37
Någon som vet nått om den där hiphoplåten som handlade om söderkällaren som dom spelade igår på sk ? den var fett skön.
(\_/)

2006-11-05 23:49
(\_/)

2006-11-06 00:06
va faaan somnade mz eller!

2006-11-06 00:08
d-beck hade ju också en kamera :b
(\_/)

2006-11-06 00:10
ja skrev de i andra tråden;) men d-beck har inge internet

2006-11-06 09:40
Laurelisse
jag kan väll utan problem fortfarande tycka att låtarna är skit oavsett om jag är insatt i en genre?

2006-11-06 14:46
vi sammanfattar de hela helt enkelt med att min hund är bäst och jävligt snabb (han ska hålla på me agility så de e bra grej det) och att min slitna lägenhet är fin när de e mörkt :-)
tack än en gång för en trevlig kväll.
var roligt o träffa nytt folk från sthlmsområdet då jag inte känner så många.

piis

2006-11-06 14:59
Empire  naa asså ja vet inte.. ja tycker de e fel att säga att de e skitlåtar å att de spelar de "sämsta låtarna inom alla stilarna" när du själv inte är insatt i vilka låtar som finns inom de olika stilarna. Sen läste ja btw en tråd nyligen där du hade skrivit att de spelar  grym musik  å att folket e astrevligt osv osv, fast de kanske va nån månad sen iof.. man ändrar väl åsikt antar ja.. eller har dom ändrat musikstil SÅ mkt så den verkligen SUGER..suger nu?
Å nee ja har inte sagt att du inte får tycka att låtarna är skit men som jag sa innan så vet du inte vad som är skitlåtar å inte inom dom olika gangerna (stava:P) om du inte är insatt å ens VET vilka låtar som finns... jag antar att du bara vet att te Gentleman-Superior spelas och så fort dmo kör den engång är det enligt dig säkert skitmuisk eftersom den spelas så mkt på tv osv osv.
DÄREMOT tycke ja de är rätt om du säger att "jag tycker det är skitmusik för att det inte är min  muikstil" eller liknande...
men me va vet jag.. alla har väl sina sätt att yttra sig på.

Å peppis summerade rätt bra där tycker jag:D

2006-11-06 15:53
Laurelisse
Om jag tycker det är skitlåtar så är det väll skitlåtar för mig inte sant så då får jag tycka det är just...skit musik.

Jag är mycket medveten om att jag skrivit det tidigare men det var ett tag sen som sagt och dom har gått och blivit moderna och fräsiga med musik etc.
Orka försöka dra in att all musik som spelas på radio/tv är skit för det har jag aldrig påstått. Den musik dom spelar är helt enkelt inte bra.

2006-11-06 16:14
Empire.. okej.. men ja.. ska inte svara på ditt de du skrev nu för då kommer ja bara fortsätta att upprepa mig..  enligt mig va de fel iaf.. sen har ja en till fråga.. sen när brjade du tycka att sån musik suger?
För vad jag kan minnas så gillade du den musiken när vi satt hemma hos mig å lyssna:S???  å d va inte så jävla länge sen?

2006-11-06 17:08
Jag har aldrig gillat reggae och kommer troligen aldrig göra det heller.

2006-11-06 17:09
okej kan vi ta de i gb ist:S

2006-11-06 17:17
vänta nu har ja missat nått föresten?.. har hört att de spelades mkt reggae på SK förut också? eller?:S

2006-11-08 23:13
Nu är det så att vi fick internet hemma idag! : D så bilder kanske kommer snart! : )

Jag hade iaf en fett nice kväll! Blev ju dock portad på sk på livstid. Suger ganska hårt.

Tack alla för en nice kväll!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2006-11-08 23:20
^^ hur sjutton lyckades du med det?

inga bilder på pri tack. :/

2006-11-08 23:20
haha jjag vet itbne. han snubben var fett keff.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language