Vattenpipa!
Tjaa ska ta o röka lite vattenpipa med en polare lite så här på kvällen. Men upptäcker att vårat aluminiumfolie är SLUUT :O Har hört att man kan använda vått papper, toapapper eller nåt? Taksam för snabba svar! :)
^ Smart sagt.
det funkar nog inte att ha glöden på något vått papper :/
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
Hahaha våttpapper blir nog svårt... jag tror det är väldigt svårt å lösa utan folie faktiskt....
sök igenom huset, ni kommer säkert på något..
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
Men faaan ljug inte :( Har läst att det ska gåå! :'( Får väl prova :/
^ Smart sagt.
Aah! Tack ridge ska kolla om dom sitter kvar på något av förpackningarna! :D
^ Smart sagt.
Men du ska ju ha KOL på skiten! Det kommer ju smälta!
AHHHHH...annars kan du ju ta locket från nått med stållock...typ majonäääääs burkar...,lite svårt å göra hål på kanske...men det löser ni säkert lätt...!
Mmm hittade aluminium"skyddet" från ett smörpaket! :D Borde funka :) /Tack fridge ^_^
^ Smart sagt.
går utan nåt aliminut, rakt över tobaken dock lite starkare, har gjort det massor när jag glömt typ hälften av sakerna hemma
www.gbg031.se
Okejj, men det är fixat nu :) Ska köpa ny tobak nån dag också, finns det några rekommendationer? :)
^ Smart sagt.
eller så köper du bara folie fasst det är någ lite sent men annars ring nån annan polare och kolla om dom har folie Det här förslaget KNÄCKER! :)
rätt P1 Vilket av dom?
^ Smart sagt.
Hmm.. tycker iof att dom va ganska dumma :)
^ Smart sagt.
Haha :) adaa for president!
fråga grannen ?
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
Där kom en till av dom smarta kommentarerna.
^ Smart sagt.
hahahaaa såg precis att det va fixat.. sry
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
kanske so ver
mmmmmmmmmmm juste
rök på istället?
hon var snygg långt ifrån.. ..men långt ifrån snygg
är vattenpipa farligt? Alltså jämfört med typ cigaretter, eller en joint :P Miisförstå mig inte, jag har rökt vattenpipa otroligt mkt, men aldrig tänkt på om det faktiskt är så farligt som vissa säger
Asså själva stämningen när man röker vattenpipa med ett par polare är skön... Lugnt o fint, snackar lite, röker lite, turas om :) Och smakerna, finns så mycke att prova på ^_^
^ Smart sagt.
Palla planera med vattenpipa så där, det ska vara impulsivt och man ska alltid ha en väska med allt man behöver mice an placat.
Tycker fan att foliet från smörpaketet funkade bättre än vanligt alu folie! :)
^ Smart sagt.
du kan nog ha kolen i en sån där rolig tehållar grejj, eller en liten sil. Annars kan du nog skära sönder random cola burk och sticka hål i skiten.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Ah, smart ;)
^ Smart sagt.
Gör som mina polare, beställ en kebabrulle! Då löser ni problemet med munchies också.:) Pis n löv
går att handla ett lock på vattenpipan.com så att man aldrig mer behöver använda folie. är tjockktt najs. holla
gör en öl-burk-bong
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
"Vattenpiperökare har en mer balanserad livssyn än cigarettrökare” Från vattenpipan.com Ganska skoj :D
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Heh hade samma situation igår kväll, inget alu folie hemma nu heller. Och foliet på smörpaketet var redan använt o bortkastat :P Tur att man tidigare på kvällen käkat kebabrulle ;)
^ Smart sagt.
3 styck 50 öringar eller liknande knakse 10:or om man e en brat
Denna gräsand satt också utanför universum. Och inte nog med det, den ställde sig sedan i kön utanför bankomaten med 2 andra änder. Och de brydde sig inte alls om att det stod folk i kön där också.
Jag var i samma situation vid samma tidpunkt igår. Vi frågade grannen. Det gick bra!
Genialt det där med foliet i förpackningar... Riktigt genialt. Nobelprisvarning... Ja, jag är helt allvarlig. :) Finns inget bättre än sådana dära fina lösningar på vardagsproblem.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.