I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

gamla polare man inte känner igen

Övrigt - Blandat

   

2006-11-07 20:29

gamla polare man inte känner igen

Såg en rätt söt tjej i min livsmedelsbutik precis nyss. jag eyeballade henne och tyckte att hon var lik nån men var ändå rätt säker på att jag inte kände henne. Så stannar hon upp och utbrister i ett "Men Heej! Det var längesen!" Jag blir toknervös men håller stilen ändå, småpratar lite om hur vi mår och vad vi gör för tillfället. Hon frågar vad jag gjort sen sist och jag tar det säkra före det osäkra och berättar allt som hänt sen typ studenten, vilket är både två och tre år sedan. Känns rätt skumt eftersom jag har totalt hjärnsläpp och kanske i sjävla verket träffade henne för ett halvår sen men bara GLÖMT. Det visar sig att hon jobbar i en fancy klädbutik och vi bestämmer att jag ska gå och hämta henne för en fika på onsdag nästa vecka.

Och jag kan fortfarande inte komma på vem hon är. Hur löser jag detta? Men en smart fråga i början av vår "dejt" på onsdag, men vilken? Kan Google hjälpa mig? Vad gör jag om HON har misstagit mig för någon annan?
Om jag ska chansa på ett namn skulle jag kalla henne för Cissi. Men chanse är inte stor....

Tuna? Tuna is worth NOTHING!