Segway i Sverige?

Övrigt - Blandat

Segway i Sverige?

Undrar om ni har sett en segway användas utav någon privat person här i Sverige. Jag såg en nisse i linköping susa förbi mig när jag var och hälsade på tjejen. Har bara sett kända människor i tv på sådana.

För dom som inte vet vad en segway är så är det en sån här
Du bara lutar dig fram så börjar den att accelerera.

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
nej men jag såg en annan tjock fabro använda en sådan en gång och "styret" bröts av
hej
naddikk P19

Såg också en susa förbi på en sådan i Linköping, igår väl?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Näe jag var där onsdags förra veckan, konstig nog hade han cykelkläder och hjälm på sig

shit va grymt, en sån måste jag ha! vad går den loss på?
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér
15 lax?

det måste ju vara det mäst meningslösa fordonet någon sin. bästa är alla grupper av kostym kläda jurister med fåninga cykel hjälmar på sig som står och är förviare på var sin segway nere vid berzelipark på sommrarna. det krockar och tapar sina portföljer sammt ser allmänt korkade ut. tog en bild på dem i sommras kan posta den om ni vill.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bästa är alla grupper av kostym kläda jurister med fåninga cykel hjälmar på sig som står och är förviare på var sin segway nere vid berzelipark på sommrarna. det krockar och tapar sina portföljer sammt ser allmänt korkade ut

Bush är grymm

jag har provat en sån =)
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa!
kan ja få köpa en skiss av dej??..
Styleline x2
är det bara jag som tycker det är pinsamt att posta "fel info" när man sitter på en sån underbar källa som internet? tänkte mest på prisspekulationerna, basker kom ju ganska nära, men 44 500 är inte 50 000.

http://www.segway-stockholm.se/

56000 för XT modellen. undrar hur dom andra är i "terrängen".

Manager

2006-11-14 14:40
Såg nån typ på gården bredvid min köra omkring på en sån för nått år sedan. Det var lite uppståndelse runt honom.

Såg rätt trist ut dock, gick inte så jävla fort.
Redline!
naddikk P19

Hade han "cykelkläder" okej....
Fan va tråkigt om dom går så sakta, man kan ju skata snabbare:(
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Hock

Trimma trimma trimma! :)
Look with your own eyes - See with your own mind
Deluxe_

Vad menar du? Menaru att jag inte borde ha skrivit ihop "cykelkläder" eller menar du att "cykelkläder var inte rätt ord

Det är ju Cykelbudet i Linköping som kör på segway ibland för att ta en paus från cyklandet, snacka med killen och han säljer segways också, plus att han en massa event för företag.
Poet

2011-04-07 19:07
fan vad najs..

och Deluxe_ : jag skulle hemskt gärna höra ett svar från dig på naddikk P24's fråga.
"life's a garden, dig it."

Tror ni väljer denna över segway
Jag ommöblerar dig som knog-itivt beteende, Freud har blivit tapetserare"
Skivsamlare

2011-04-08 22:32
Haha har också sett ett par nissar på såna i Linköping...

Tombombadilla den va ju sjukt fet!