I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jul jul strålande...

Övrigt - Blandat

   

2006-11-17 19:22

Jul jul strålande...

jag sitter o myser. första glöggen är inköpt o även om de regnar ute o hunden är sjuk så känner jag bara en massa julkänslor (vilket innebär att om en månad, alltså den 17e dec så har jag redan tröttnat på julen, men saksamma)

igår laddade jag hem bästa jullåten som jag får tårar i ögonen av varje år (fairytale of new york) och när första snön föll här för några veckorna sedan fuskade jag o såg bullerbyn firar jul (stäng dörra)

har även laddat hem riktiga grinchen, pippi firar jul, madicken firar jul och ska försöka få tag på emil firar jul, har dock inte sett dem än.
och nästa vecka ska jag köpa pynt inför min allra första egna julgran som inköps(läs snos) den 22 december.


alla som fortfarande är glaaaada inför julen ge mig julfrossatips. inget hat i tråden bitte. den 17e december kommer jag säkert pissa på julen men just nu älskar jag de hela.

vad frossar ni i när ni har julkänslor och vart finns billig julfot till min framtida julgran?

with love/ P.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.