Kebabpizza och Kebabsallad Vilken är nyttigast?
Kebabpizza och Kebabsallad Vilken är nyttigast ??? Som sagt, det är min fråga. Jag har börjat käka kebabsallad nu för att jag tränar och vill gå ner lite i vikt. Men jag hörde att båda är lika illa? Stämmer detta ? Sen undrar jag om någon har bra tipps på vad man kan äta istället för godis,chips,läsk o sånt då man är sugen på chips o godis... Läsken går ju att byta ut mot Looka :D hehe aja peace!
Highfive anyone, anyone?
nötter! mmm
fortsättning följer.
kebabsallad är grymt mkt bättre. dra ner på såsen och du har en hyffsad måltid t om. mitt tips är att dricka saft utan socker och äta frukt varje gång du känner godissug-
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
äter du kebab sallad varenda jävla dag eller? ät riktig mat istället? potatis!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okej najs :) Ja, men de faan svårt att undvika.. Men ja ska fan se till o fixa detta nu :)
Highfive anyone, anyone?
klart salladen är bättre ! att käka ett halv kilo deg som det är på pizzan är ju inte helt nice .
mjao!
Hehe nej fan äter ja pizza 1 gång i veckan :) Okej.. Då blir de sallad framöver :) Och nötter :) Men Popcorn? Är de dåligt?
Highfive anyone, anyone?
popcorn som du gör själv är ju mindre dåligt än sån man köper, eftersom du själv kan bestämma vilken olja du ska poppa i, så då kan du ta en som inte är så farlig o käka. finns säkert nån här som vet vilken som är nyttigast.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad är kebabsallad? låter inte gott... för att vara nytti böe du äta, som någon sa, nötter. samt mycket frukt o grönt...ska du tex kolla film o vill ha lite snask, skär morötter i "stavar", skitbra. eller så gör du som mig; lägg in 5 kilo grönsaker (kål, vit paprika, blomkål, morötter o gurka) allt tillsammans alltså, så har du snask hela vintern :)
We call them winerbrods.
de osaltade och osmörade är nyttigast. men så smakar de papp också
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
skojar du eller? dummaste frågan
Battlerappare
2006-11-30 16:39
vad in i helvete är en kebabsallad?
:c
nån som kan langa upp en bild på en kebabsallad?
eller hur, har aldrig hört talas om en kebabsallad, kebabpizza därimot, gaaaah, jag har inte ätit det på fööör länge!
ask Beavis, I get nothing Butt-head
shit en pizza per vecka vad är du för skräpmatskännare?
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
haha, jag undrar också vad kebabsallad är för nåt? jag såg i anders & måns att kebabsallad finns i Åbo, men jag bor längre österut..
Kebabpizza, kebabrulle och kebabtallrik har jag käkat. Men vad fan är kebabsallad?
Walking the street of dreams
Kebabsallad är typ, Kebabkött sallad o sås :) Skitgott :D
Highfive anyone, anyone?
låter inte så gott
En kebab i bröd utan bröd alltså?
You love New York / But New York don't love you
Kebabsallad = Kebabtallrik utan pommes? Låter ju vansinnigt trist.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
word
det är inte korven du blir tjock av... det är såsenn
Kebabsallad känns ju helt meningslöst?
Till alla luffare som dissar kebabsallad. Use you brain...de kostar lika mkt som en vanlig kebab för det mesta, man får den dessutom oftast den serverad tillsammans med bröd. Den ENDA skillnaden är att det sjuhelvettes mkt mer käk än en vanlig kebab, och vill man äta den för nyttighets skull så skippar man brödet o eventuellt såsen. Så tänk en gång till innan ni dissar kebabsallad för alla har o tjäna på den!!! Kebabsallad is the shit! CAPISCE!?
med mer käk så menar du lite sunkig isbergsallad, några skivor lök, en skiva gurka och en tomatklyfta?
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Kebabsallad är ju kalorifattigare.. vilket underlättar din viktnedgång ;)
The sky always had little fluffy clouds..
varför får man mer käk ? låter fattigare.
Blanda kebabpizza med kebabpizza, det gör jag ständigt. "Hur fan då??" tänker ni såklart. Enkelt, Kebabrulle. Hänger ni uppe i Samernas land så rekommenderar jag Nya torggrillen starkt de kan sin sak en 49:a för en fet jävel mé mkt dryp o allm galenskap,, mätt blir man och massa grönt och skönt får man i sig! Tänk på finess och form särskilt om ni tränar om veckosluten. Tack för ordet!
Vänta tills ni testat! Det kan hända på de sämre kebaberiorna att det du säger dundermannen P11 stämmer. Men e man en sann kebabsalladskännare så lär man sig att hitta de tunga restaurangerna där salladen består av 50% kött, o då kan den vanliga kebaben där endast 2 ynkliga rämsor kebabkött får plats i kyssa mitt arsle...
vessma P25 Finns ju inga vettiga ställen som serverar Kebabsallad
Hanal P21, du har bara inte letat tillräckligt min vän...
Hehe, visa du mig ett ställe i Lund som serverar kebabsallad, så ska jag prova det
Aldrig hört talas om Kebabsallad, inte här, inte i Sthlm, inte i Gbg, inte nånstans...
Jag har personligen ätit kebabsallad både i gbg o sthlm så du har verkligen inte letat tillräckligt gaia! Gör det, testa och du kommer att vara såld på den! Och du hanal...är inte skåne(främst malmö) kebaben o falafelns förlovade land i sverige? Borde verkligen finnas där om nåt, kolla på salladsmenyn nästa gång du besöker en kebaberia eller pizzeria. Lycka till!
kebabpizza for the win
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Kebab är fan inte nyttigt nånstans.. (Inte min synvinkel iaf. som tränar typ varje dag å har koll på de mesta jag slänger i mig iaf på vardagarna:)Kebabkött 100 g 215 Kcal 20 g protein 15 g fett 3 g kolhydrater Kycklingkött utan skinn 100 g 115 Kcal 21.5 g protein 3.1 g fett 0 g kolhydrater Som ni ser är kyckling grymt mkt bättre ur ett hälsoperspektiv, mer protein och kebaben innehåller tre gånger så mycket fett . vågar inte ens tänka tanken på hur många gram av de 15 gramen som är härdade transfetter! Jag som åt Kebabkött till lunch idag, aldrig mer haha=) Så säg en kebabsallad me 100 g kebabkött, 250 gram sallad, lite gurka å nån vitlöksdressing med 40 % fett: Sallad, isbergs-250g 2.5gprotein 0.5g fett 2.75g kolh. 25 kcal Kebabkött100 g 20pprotein 15fett 3kolhyd. 215kcal Gurka 50 g 0.3protein 0.1 1.0 5.5kcal Dressing,majonnäsfett ca 40% 50 g (1/2 dl) 0.25protein 20fett 12 kolhydrat 226.5kcal = MängdE%Protein23.0 (g)20.0 %Fett35.5 (g)70.0 %Kolhydrater18.8 (g)16.3 % Kcal472.0 kcaltotalt 472 kcal, tänk lite läsk å lite vitt bröd till det å vi är uppe i över 600 kcal. Det är hälften av vad typ jag bör äta under en hel dag om jag inte rör på mig..
your bitches ain't nothing compare to meeeee
kebaben i sig är väll inge vidare om man ska ha ett bra mål, men utan den vita såsen så drar du ner på kcal. Jag brukar käka torkade aprikoser som godis i godissugna tider. Även om det är snabb energi så mättar det mitt sug efter godis på kvällar och late nights.
Vad vore livet with out kyckling klubbor.
varför ska man rota efter mer käk fan blir ni inte mätta på en kebab i bröd och en cola kanske?
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
vessma P25 Det finns verkligen inte här nere.. jag håller med dig om att detta är kebaben o falafelns förlovade land i sverige? men jag har fortf. inte sett kebabsallad.. Ohhh, kekabpizza special med vitlökssås på avesta, finns inte mycket annat som kan stimulera mina smaklökar..
vad fan är kebabsallad egentligen. Kebabrulle, kebab i pita, kebabtallrik och kebabpizza, okej! men vad fan är kebabsallad? låter gay
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
kebabpizza special med vitlöksås måste jag ha imorrn, ska jaga det
Hanal P21 du måste fan vara sämst i världen. Kan du inget om kebabpizzor eller?, man ska ha mild sås på. Det är dä shit
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
asså om du vill gå ner så ska du inte äta nåt utav det där ät nyttig mat istället, bra olja,vitt kött,mörkt bröd osv
Meeeeelody F0 Innehåller 5 gånger mer fett menar du väl?
WHADUP
Och säg ett par stället i Stockholm som har kebabsallad.. har ALDRIG under min kebabkarriär träffat på det.
WHADUP
Frukt... Kebabsallad, nej. Det är säkert något nytt jävla fenomen som den nya regeringen har hittat på. Det är banne mig typiskt.. förstöra en klassiker i förmån till sallad.
ändå låter det smaskigt nu helt plötsligt... faaaaaaast det är säkerligen bara för jag är hungrig som ett åke
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
Melody, sluta snacka gojja, varför slänga dig med ord som nyttigt när du uppenbarligen inte ens greppar innebörden av nyttigt.. du e säkert en sån som tror att fett och vitt bröd är onyttigt :(
cry me a river! --> thcrew
hahahah en tjockis men övervikts problem hahah