I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Att finna en partner

Övrigt - Blandat

   

2006-12-02 23:56

Att finna en partner

När de flesta av ens vänner har funnit sina partners, har känslan av att jag kanske inte vill vara ensam längre börjat växa inom mig.

Efter att ha blivit sviken, lurad och behandlad som skit av de man funnit intresse för allt för många gånger, lade jag tanken av att någonsin ha något seriöst på hyllan.

Men nu känns det bara tomt att ha sin för kvällen på fyllan, som man aldrig träffar igen. Så nu har jag beslutat mig för att eventuellt ta intiativ och hitta någon att slösa kärlek och tid på - jag tror nämligen inte att det är hälsosamt att bara rikta det mot sig själv som en narcissistisk jävel. Dock frågar jag mig först var man ska träffa någon:
Krogen - alkoholen spökar och jag tror inte att det kan vara början på något seriöst egentligen.
Gymmet - jag känner mig själv bara allmänt störd när någon ska stöta på en där, när man är svettig, äcklig och inte kan fly diskret.
Spontant på stan - så mycket mod besitter jag oftast inte, sedan tycks alla stressa iväg åt skilda håll
Via utbildning/arbete - har inte funnit någon personlighet utav intresse

Jag känner att skeptismen tar över mig, kanske som skydd mot min egen feghet.

Är det någon som känner igen sig i min situation, känner för att överanalysera och/eller har tips på hur jag ska hantera allt så är det välkommet.



Peace/Giana


(Ber om ursäkt att min tråd är allmänt otydlig osv, men är för tillfället inte riktigt 100% vid mina sinnes fulla bruk.)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.